Jeśli jesteś użytkownikiem konsoli, prawdopodobnie wiesz, że aby w pełni wykorzystać potencjał obecnej generacji, zdecydowanie zaleca się (choć nie jest to konieczne) zapłacenie za usługę subskrypcji, która daje dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak gra online, ekskluzywna zawartość i dodatkowy katalog gier, z których możesz korzystać bez ich kupowania, o ile subskrypcja jest aktywna. Xbox ma to wszystko już ujednolicone w Game Passie, a Sony korzysta z PS Plus. Obie opcje są dość rozpowszechnione, więc wydawało się dziwne, że skoro Nintendo Switch jest najlepiej sprzedającą się z trzech dotychczasowych konsol, jej usługa Nintendo Switch Online nie cieszyła się popularnością konkurentów, ale może to nie potrwać znacznie dłużej.
Jak zapewne wiesz, kilka dni temu Nintendo poprosiło 10 000 użytkowników próbnych o przeprowadzenie testów gry, a wymogiem było posiadanie aktywnej subskrypcji NSO + Expansion Pass w momencie rejestracji. Limit został wypełniony w ciągu kilku minut, a do tej pory cały proces nie został upubliczniony. Ale teraz użytkownicy usługi otrzymali promocyjny e-mail o obchodach trzeciej rocznicy NSO, który wskazuje konkretnie na ekscytujący rok przed nami.
Poza nieopóźnionym ogłoszeniem Nintendo Switch 2, informacje sugerują nam, że Nintendo Switch Online skupi się w inny sposób niż teraz wraz z nadejściem nadchodzącego sprzętu, najprawdopodobniej w celu nadrobienia zaległości w stosunku do innych usług, które między innymi oferują opcje bezpośredniej komunikacji głosowej między użytkownikami, system osiągnięć/trofeów i nie tylko.
Co, Twoim zdaniem, NSO może poprawić w przyszłości?