Polski
Gamereactor
wiadomości
Ori and the Blind Forest

Ori and the Blind Forest na Switchu zaoferuje stałe 60 klatek na sekundę

Podczas gdy w trybie zadokowanym gra będzie działać w rozdzielczości 1080p, w mobilnym jakość spadnie do 720p.

HQ

Nintendo przeprowadziło wczoraj transmisję Indie World, podczas której ogłosiło nadchodzące premiery na Nintendo Switch. Program zakończono miłą niespodzianką (albo i nie, ponieważ plotki na jej temat pojawiły się już początkiem tego miesiąca). Dowiedzieliśmy się bowiem, że Ori and the Blind Forest zawita na hybrydowej konsoli Nintendo już 27 września.

To świetna wiadomość, szczególnie biorąc pod uwagę, że jest to tytuł Microsoft Studios, wcześniej dostępny wyłącznie na PC i Xboksie. Jeszcze lepsze jest to, że reżyser gry, Thomas Mahler, pochwalił się na ResetErze, iż silnik Moonity Engine został już "super zoptymalizowany".

Co to oznacza dla graczy? Makler twierdzi, że możemy spodziewać się jakości 1080p i 60 FPS w trybie zadokowanym oraz 720p i 60 FPS w trybie mobilnym. "Ciesz się pięknym, płynnym Orim, który wygląda na Switchu zupełnie jak na PC / Xboksie" - dodał.

Czy zagracie w Oriego na Switchu?

HQ
HQ
Ori and the Blind Forest

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości