Polski
Gamereactor
recenzje
Park Beyond

Park Beyond

Chcesz zbudować park rozrywki? Johan zagłębia się w nowo wydany tytuł Namco Park Beyond.

HQ

Na przestrzeni lat odbyło się kilka gier w parkach rozrywki. Theme Park, Rollercoaster Tycoon i Planet Coaster, by wymienić tylko kilka. Większość z nich łączy to, że starają się być nieco realistyczni, jeśli chodzi o zarządzanie parkiem. Park Beyond próbuje nowego stylu filiżanki podczas swoich przejażdżek.

I prawdopodobnie potrzeba czegoś specjalnego, aby włamać się do tego gatunku w dzisiejszych czasach. Gatunek, który miał swój rozkwit dekady temu. Ponieważ poza Planet Coaster, nie jest to dokładnie udany rynek. Parkitect otrzymał świetne recenzje pięć lat temu, ale nigdy nie dotarł do mas i teraz ma od 200 do 300 graczy dziennie na Steamie w porównaniu do Planet Coaster, który ma dziesięć razy więcej. W przeciwnym razie jest sucho na froncie budowniczych parków rozrywki. Deweloperzy Limbic Entertainment wiedzą o tym i zdecydowali się na mieszankę klasycznej formuły i czystego szaleństwa, aby wyróżnić swoją grę.

Park Beyond

Ponieważ w swojej istocie jest to zwykły symulator parku. Otwórz sklepy, przejażdżki, kolejki górskie, wynajmij sprzątaczy, utrzymuj gospodarkę w zieleni i tak dalej. Są klasyczne rzeczy, takie jak statki pirackie i diabelskie młyny i byłaby to doskonała gra, gdyby po prostu trzymali się wypróbowanego i prawdziwego. Ale co, jeśli umieścimy prawdziwe działo na tej kolejce górskiej i wystrzelimy powóz w powietrze do następnej części? A co, jeśli statek piracki nagle rozpadnie się na trzy części, gdy się obróci i zostanie zaatakowany przez macki? Albo dlaczego nie wziąć diabelskiego młyna i dodać więcej kół do tej samej atrakcji, jak jakieś zębatki? To takie rzeczy, które zabierają Park Beyond przez ten garb, aby poczuć się wyjątkowo. Zawsze byłem fanem tego gatunku i fajnie jest próbować rzeczy, które nie są tak oczekiwane.

To jest reklama:

Dobrym miejscem do rozpoczęcia i nauki podstaw jest tryb kampanii. Cała historia opiera się na fakcie, że duża korporacja Cloudstormer ma teraz trochę kłopotów i potrzebuje czegoś nowego, aby stać się tym, czym była kiedyś. A tym, który ich uratuje, jesteśmy oczywiście my. Zaczyna się od tego, że jeden z pracowników znajduje jeden z naszych rysunków, które wykonaliśmy w naszym mieszkaniu i od razu mamy szansę spotkać się z menedżerami. Phil jest prawdziwym starym maniakiem, który chce zobaczyć wszystko, co nowe, ekscytujące i niebezpieczne. Izzy jest poważniejszy i stara się utrzymać budżet nad wodą.

Postacie są przyzwoicie napisane, jeśli uważasz, że jest to ważne w grze o karuzelach. Zaczyna się prosto od tego, jak rysujesz ścieżki, umieszczasz atrakcje i sklepy i tak dalej. Następnie przychodzi wybór, na której grupie docelowej chcesz się skupić w pierwszym parku. Gra dzieli odwiedzających na trzy różne kategorie, którymi są rodziny, młodzież i dorośli. Te trzy grupy lubią różne rzeczy. Każdy sklep i atrakcja pokazuje, jak bardzo te grupy to lubią, a jeśli próbujesz przyciągnąć więcej dorosłych, możesz chcieć wystawić sklep, który sprzedaje kawę, którą dorośli uwielbiają, ale rodziny (dzieci) i nastolatki nienawidzą. Spokojne przejażdżki są ulubionymi wśród rodzin, ale nie wśród nastolatków, którzy wolą niebezpieczne rzeczy i napoje energetyczne. Nigdy nie jest mylące, kto co lubi i zawsze jest to wyraźnie pokazane. Kampania podzielona jest na osiem różnych rozdziałów z coraz trudniejszymi wyzwaniami. Chciałbym zobaczyć dłuższą kampanię i mam nadzieję, że w końcu zostanie dodanych więcej.

Park Beyond

Po ukończeniu trybu kampanii lub poczuciu się skończonym z nim możesz wskoczyć do trybu piaskownicy i stworzyć wesołe miasteczko swoich marzeń. Do wyboru jest 26 różnych map, co jest oczywiście spore. Niestety, nie ma automatycznie generowanych map ani możliwości zmiany czegokolwiek przed rozpoczęciem gry na każdej mapie. To, co można zmienić, to ile pieniędzy zaczynasz, poziom trudności i tym podobne. Po wejściu do środka możesz kształtować park w dowolny sposób za pomocą różnych narzędzi do regulacji mas lądowych, dodawania wody i nie tylko. Rzeczy, do których jesteśmy przyzwyczajeni w podobnych grach. To samo dotyczy badania nowych atrakcji. Odbywa się to poprzez osiągnięcie następnego poziomu parku w oparciu o czystość i zabawę.

To jest reklama:

Aby dodać zabawy odwiedzającym, w grę wchodzą wyżej wymienione modyfikacje. Nazywa się to "narzucaniem" i sprawia, że niemożliwe staje się możliwe. Oprócz różnych grup docelowych, każda atrakcja ma również trzy skale rentowności, zdumienia i zabawy. Na przykład statek piracki zaczyna się od trzech, jeden i pięć dla wyżej wymienionych atrybutów. Ale narzucając statek, nowa liczba staje się cztery, trzy i siedem, ponieważ statek jest teraz podzielony na trzy, woda jest dodawana pod statkiem, a macki pojawiają się na burcie. Każda atrakcja dostaje te szalone nowe rzeczy i jest zabawna do oglądania. Podobnie jak ulepszenia pracowników. Wymagają one tylko pełnego stosu punktów do zgromadzenia w porównaniu do pięciu poziomów atrakcji i dwóch poziomów sklepów. Musisz więc czekać dłużej na upgrade przejazdu w porównaniu do pracowników. Ulepsz środek czyszczący, a dostaną miotacz ognia, aby zniszczyć śmieci. To sprawiło, że chciałem grać dalej, aby ulepszyć każdą jazdę, aby zobaczyć, co się stanie.

Park Beyond

To, czego mi brakuje, to trochę więcej od strony zarządzania. Możesz zmieniać ceny i inne rzeczy, ale ta strona gry nie jest tak głęboka, jak mogłaby być i wydaje się, że gra jest bardziej zaprojektowana do zabawy niż siedzenia i majstrowania przy menu. Coś, przy czym trzeba majstrować, to chodniki. Czasami mogą być frustrująco trudne do ułożenia, ponieważ są albo zbyt wysokie, albo zbyt niskie, albo stanowią jakąś przeszkodę na drodze. Ponadto mechanicy nie zawsze są tak sprytni i odmawiają naprawienia tej zepsutej jazdy, która po prostu stoi i kosztuje, a zamiast tego po prostu odchodzą, aby majstrować przy doskonale funkcjonującym sklepie. Należy dodać, że dostałem dostęp do gry po dacie premiery i miałem kilka dobrych patchy do pobrania. Czytałem, że wielu z tych, którzy grali przed tymi łatkami, miało poważne problemy z błędami. Do tej pory nie napotkałem żadnych problemów w wersji na PC, więc mam nadzieję, że zostały one teraz naprawione.

Park Beyond

Park Beyond nie jest grą zmieniającą gatunek, ale jest to zabawny sideshow, który nie jest tak poważny jak inne gry. Można powiedzieć, że został zaprojektowany tak, aby był zabawny i trochę głupi w dobry sposób. Strzelanie do ludzi z armat podczas przejażdżki kolejką górską lub dawanie mechanikom ramion robota to coś, czego nie masz okazji robić każdego dnia.

07 Gamereactor Polska
7 / 10
+
Cudownie szalone projekty jazdy, zabawny, kompetentny budowniczy parku
-
Mogło być głębiej w kilku miejscach, ewentualnie jakiś krótki tryb kampanii, pracownicy są dość głupi
overall score
to ocena naszych redaktorów. Jaka jest Twoja? Wynik ogólny jest średnią wyników redakcji każdego kraju

Powiązane teksty

0
Park BeyondScore

Park Beyond

RECENZJA. Przez Johan Vahlström

Chcesz zbudować park rozrywki? Johan zagłębia się w nowo wydany tytuł Namco Park Beyond.



Wczytywanie następnej zawartości