Polski
Gamereactor
wiadomości

Phil Spencer: "Branża Xbox nigdy nie była zdrowsza"

"Firma działa teraz dobrze i myślę, że oznacza to zdrowszą przyszłość dla sprzętu i gier, które tworzymy".

HQ

Pierwsza połowa 2024 roku nie była najlepsza dla Xboxa, ponieważ większość doniesień prasowych dotyczyła ogromnych zwolnień, zamykania studiów i faktu, że zamierzają zacząć wydawać gry na konkurencyjne formaty. Wielu zaczęło się nawet zastanawiać, czy to pożegnanie i dobranoc dla konsol Microsoftu.

Ale po bardzo solidnym Xbox Games Showcase w czerwcu, sprawy idą znacznie lepiej, a jesienią Game Pass otrzymał ogromne dodatki, podczas gdy firma wydała duże gry. Jak więc naprawdę radzi sobie Xbox? Podczas wywiadu dla Bloomberga z szefem gier Microsoftu, Philem Spencerem, padło właśnie na to pytanie, a on powiedział, że jest spokojny o rok 2025:

"Branża Xbox nigdy nie była tak zdrowa".

W tym oświadczeniu Spencer wymienia wzrost zarówno w chmurze, jak i na PC, a także oczywiście na Xbox, i dodał:

"Firma działa teraz dobrze i myślę, że oznacza to zdrowszą przyszłość dla sprzętu i gier, które tworzymy".

Aby nadal rozszerzać swoje wysiłki w zakresie gier w przyszłości, Microsoft będzie starał się oferować swoje gry na większej liczbie platform i mówi, że to nie drogie konsole będą przewodzić wzrostowi:

"Czuję się całkiem dobrze z tym, dokąd zmierza ta branża. Aby dotrzeć do nowych graczy, musimy być kreatywni i dostosować się do nowych modeli biznesowych, nowych urządzeń, nowych sposobów dostępu. Nie zamierzamy rozwijać rynku za pomocą konsol za 1000 dolarów".

Phil Spencer: "Branża Xbox nigdy nie była zdrowsza"


Wczytywanie następnej zawartości