Projekt trudności Ninja Gaiden 4 zaprezentowany w nowym filmie z Tokyo Game Show
Ten nadchodzący tytuł Game Pass może być niezwykle trudny, ale wciąż ma narzędzia, które pomogą Ci przez niego przejść...
Ninja Gaiden 4 został zaprezentowany na wydarzeniu Tokyo Game Show firmy Microsoft i tym razem skupiono się na poziomie trudności. Pierwsze dwie gry z serii (stworzone przez Tomonobu Itagaki) były znane z tego, że były niezwykle wymagające, dlatego w czwartej odsłonie opracowano szereg narzędzi, aby uczynić rzeczy bardziej dostępnymi.
W sumie istnieją trzy poziomy trudności, z których każdy obejmuje różne formy pomocy. Jeśli grasz na najłatwiejszym poziomie, Hero, możesz aktywować "Auto Evade, Auto Block i Auto Assist", aby bitwy były łatwiejsze do opanowania, a są też narzędzia, które idą jeszcze dalej, jeśli potrzebujesz pomocy w leczeniu lub trudnych przejściach platformowych.
Gdy poczujesz się bardziej komfortowo z poziomem trudności, możesz łatwo zwiększyć (lub zmniejszyć) poziom trudności w dowolnym momencie przygody. Dla prawdziwych weteranów możliwe jest również "wyłączenie Hit Lag (naciśnij stop) lub ukrycie znacznika namierzania, który wskazuje cele, które zamierzasz zaatakować", aby uzyskać naprawdę trudne doświadczenie ninja, które naprawdę testuje twój refleks, a jeśli nawet to jest zbyt przyziemne, dostępny jest hiper-trudny Życzenie Śmierci .
Podobnie jak w bijatykach, dostępny jest dedykowany tryb treningowy, dzięki któremu możesz nauczyć się kombinacji, ataków specjalnych i innych sztuczek bez pobicia w kampanii. To wszystko i jeszcze więcej możecie sprawdzić w nowym zwiastunie poniżej.
Ninja Gaiden 4 zadebiutuje 21 października na PC, PlayStation 5 i Xbox Series S/X i jest również dołączony do Game Pass.







