Polski
Gamereactor
recenzje
Total War: Warhammer III

Total War: Warhammer III - Cienie zmian

W końcu zagraliśmy w to wszystko i to w większości dobre wieści, z wyjątkiem ceny.

HQ

Skoro to czytasz, zakładam, że masz jakąś wiedzę na temat uniwersum Warhammera i tego, jak działają gry Total War - w przeciwnym razie przepraszam, bo ten tekst będzie bełkotem.

DLC pojawiło się wraz z aktualizacją gry i dodało kilka nowych rzeczy i map, ale skupmy się na trzech lordach. Podobnie jak wcześniej pakiety Lordów, ci lordowie nie biorą udziału w głównej grze i jej wyścigu, aby dotrzeć do niedźwiedziego boga Ursuna. Mają swoje indywidualne kampanie, ale osadzone na tej samej mapie. Jednak mniej więcej w tym samym czasie udostępniono nowych bohaterów, w tym rzucającego zaklęcia Kislevitów-wampirów i wciąż regenerującego się Aekolda Helbrassa, podczas gdy niektórzy lordowie w DLC otrzymują dodatkowych legendarnych bohaterów, takich jak latający, ale bardzo losowy rzucający zaklęcia Blue Scribe dla Chaos. Jest dziewięć nowych Pułków Sławy i 12 dodatkowych jednostek. Jest całkiem niezły i zakrywa kilka w oryginalnym składzie. Inne frakcje również odnoszą korzyści, ponieważ jednostka Tzaangor jest również dostępna dla Zwierzoludzi i tak dalej.

Ale przyjrzyjmy się bliżej temu, co otrzymujesz. Podmieniec jest władcą Tzeentchian, jest oszustem, co oznacza, że wszystkie mechaniki manipulacji są dostępne, ale co ważniejsze, gra w stylu hordy bez ustalonych osad, ale nadal ma ukryte kulty, podobnie jak pirackie gaje z drugiej iteracji gry. Jest to połączone z posiadaniem misji na całej mapie, a każda mniejsza misja daje ci przewagę, przedmioty lub podobne, a następnie główne misje, które należy wykonać. Jeśli ukończysz je wszystkie, ostateczna bitwa zadań będzie o wiele łatwiejsza. Było jednak dla mnie lekko frustrujące, że musisz mieć oko na wszystkie pomniejsze misje naraz, a odczekanie zaledwie kilku tur oznaczało, że nie byłem w stanie nawiązać kontaktu z konkretnym lordem, zanim został zabity przez inną frakcję, tym samym okradając mnie z przedmiotu, który by mi nagrodził - problem, który nie jest wyjątkowy dla The Changeling, i właściwie sprawił, że przegapiłem niektóre, moim zdaniem, niezbędne wzmocnienia dla jednego z pozostałych Lordów.

Podmieniec to zupełnie inny sposób gry i uważam go za bardzo zabawny, i chociaż wydaje się słabym rzucającym zaklęcia, jest w stanie zwrócić się do każdego innego lorda, którego pokonałeś lub zaprzyjaźniłeś, i chociaż możesz wybrać tylko jednego i musisz to zrobić przed rozpoczęciem bitwy, Oznacza to, że możesz nagle zyskać lot, regenerację lub stać się wyjątkowo czołgistą, gdy zwrócisz się do najlepszej wersji Lordów, których naśladujesz. W połączeniu z nowymi jednostkami piechoty i potworów, z Mutalith Vortex Beast jest moim ulubionym, głównie ze względu na swoją nazwę, możesz wystawić imponująco dobrze zaokrągloną i wszechstronną armię, zwłaszcza jeśli wzmocnisz swoją barierę, jednak nadal będziesz polegać na własnym rzucaniu zaklęć, aby wykonać zadanie.

To jest reklama:
Total War: Warhammer III

Dla graczy Cathay jest Yuan Bo, Nefrytowy Smok, a jego mechanika jest łatwa w użyciu i nauce, i ma zdolność do dokonywania poważnych wzmocnień, takich jak uzupełnianie zapasów na obcym terytorium, +20% zasięgu ruchu w kampanii, +10 przywództwa i +50% amunicji - wszystko w tym samym czasie - a jeśli naprawdę zrobiłeś coś złego, może to nawet zresetować twoją dyplomatyczną ocenę niezawodności do Bardzo wysokiej - być może jednej z najsilniejszych kampanii wzmocnień. Wprowadza nową jednostkę wzmacniającą, kilka naprawdę świetnych Jadeitowych Lwów i... latający Krucy... Chodzi mi o to, że nawet jak na Warhammera, są one trochę zbyt dziwne jak na mój gust. Jednak jego kampania pozwala poczuć presję, ponieważ zaczynasz być zestresowany przez Orków, co sprawia, że początek jest nieco trudniejszy niż zwykle.

Total War: Warhammer III

Ostatnia to Matka Kisleva Ostankya, przerażająca czarownica z lasu. Wprowadza do gry mechanikę kotła z klątwami i zaklęciami, znanymi jako buffy i debuffy, niektóre z nich są bardzo silne, a także nowy bohater czarownicy. Porusza się na saniach wystrzeliwujących pociski i podczas gdy większość uwagi skupia się na jej Akshina Ambushers, jednostce kuszy typu "uderz i uciekaj", Kislev uderzyła w złoto, gdy zmusza całą swoją armię do zadawania magicznych obrażeń - fantastycznych do zabijania demonów. Ma także kilka naprawdę przerażających potworów, dodając szybkość i wiele obrażeń do listy Kislev, dzięki czemu są znacznie lepsi w ofensywnej rozgrywce, szczególnie w połączeniu z użyciem gigantycznych jednostek pająków. Motyw Leśnej Krainy jest naprawdę dobrze zrobiony i czuję glebę między palcami podczas gry frakcją, a ponieważ łatwo jej sprzymierza się z innymi frakcjami, a także uzyskuje dostęp do tradycyjnych jednostek Kislev, ten skład jest niezwykle wszechstronny, ale po prostu bardziej zabawny, gdy wychodzi na straszne rzeczy się w ciemności.

To jest reklama:
Total War: Warhammer III

A potem słoń w pokoju... To DLC jest drogie, drogie i ogłoszone w momencie, gdy gra była, cóż, pełna błędów, szczerze mówiąc, zasobów nie ładujących się, jednostek nie strzelających lub inicjujących walkę, lub po prostu zawieszających się. Poprawił się, ale w żadnym wypadku nie jest doskonały.

25 euro to gwałtowny wzrost za zwykłe 15-16 euro dla trzech lordów, to taka sama cena jak cała frakcja krasnoludków chaosu - i szczerze mówiąc, to dużo pieniędzy na dodatkową zawartość. To prawda, dobrze się bawiłem, grając w to, ale 12-15 euro byłoby już bardzo wysoką ceną wywoławczą i bez względu na twierdzenia CA o rosnących kosztach, uważam, że ceny są lekceważące dla oddanych fanów. Nie trzeba też programisty, aby uznać, że chociaż istnieje wiele unikalnych funkcji lordów, są one przeróbkami już istniejących mechanik gry innych lordów lub całych frakcji, więc nie jest tak, że musieli ponownie wymyślić koło. Nie mam nic przeciwko płaceniu za dobrej jakości dodatkową zawartość, ale 25 euro za trzech lordów i kilka dodatkowych nowych jednostek, to jest po prostu niewybaczalne.

07 Gamereactor Polska
7 / 10
+
Jeden lord znacznie różni się od wszystkich innych w grze. Nowe jednostki dodają wiele elastyczności. Świetnie się bawiłem grając w DLC.
-
Większość mechanik to zmiany skórek istniejących funkcji. Gra nadal ma błędy. Cena jest daleka od standardu dla DLC pakietu Lorda.
overall score
to ocena naszych redaktorów. Jaka jest Twoja? Wynik ogólny jest średnią wyników redakcji każdego kraju

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości