Polski
Gamereactor
recenzje
Total War: Warhammer III

Total War: Warhammer III - Kuźnia Krasnoludków Chaosu

W ten sposób tworzysz DLC. Na chwałę Hashuta!

HQ

Podczas gdy tematem jest Dawi-Zharr, krasnoludy ognia (nie mylić z krasnoludami) lub krasnoludy chaosu dla większości ludzi, to DLC zostało wydane wraz z ogromną aktualizacją 3.0 dla Total War: Warhammer III i jej darmowym DLC do pobrania. Tak więc, nawet jeśli nie kupisz DLC, nadal dostaniesz coś z tej nowej partii zawartości. To DLC było najgorzej strzeżoną tajemnicą od czasu wydania Total War: Warhammer III, ponieważ eksploracja danych od samego początku ujawniła na to wskazówki, a obszar startowy był wypełniony, cóż, frakcjami wypełniaczy. I tak, DLC Krasnolud Chaosu, jako jedna z najbardziej wszechstronnych ras w całym uniwersum Warhammera, musiało być dobre, ponieważ oczekiwania były wysokie.

HQ

Podobnie jak w przypadku poprzednich DLC specyficznych dla frakcji, twoja kampania jest odłączona od Królestwa Chaosu, co oznacza, że cała sprawa Ursusa i Bel'akor nie jest dla ciebie problemem. Zamiast tego dostajesz zadanie znalezienia krasnoludzkich reliktów, decydując, którego użyć siebie, a które zasilić swoje gigantyczne wiertło, i kopać w kierunku królestwa Hashut, głównego bóstwa Krasnoludów Chaosu, aby uzyskać dostęp do jego magicznej krwi, zapewniając w ten sposób panowanie ciemności na zawsze.

Krasnoludy Chaosu to pracowity lud, dosłownie, bo całe ich społeczeństwo opiera się na produkcji uzbrojenia, tworzonego z surowców, wydobywanego przez słowiańskich... Eh... "robotnicy". Są to trzy główne zasoby, o które musisz się martwić oprócz złota, ponieważ surowce są używane zamiast złota do ulepszania miast, a przy wystarczającej ilości... Robotnicy, możesz znacznie przyspieszyć budowę. Robotnicy ci są pozyskiwani poprzez szlaki handlowe i, no cóż, podbijanie innych cywilizacji i wygrywanie bitew. Oznacza to, że ich gospodarka jest nieco bardziej mikro-zarządzalna (ci, którzy grali w kampanię złotego trójkąta Mrocznych Elfów, wiedzą, co się dzieje), ale ponieważ wydobycie surowców i produkcja fabryczna wymagają zrównoważenia, musisz pomyśleć trochę więcej o tym, jak budować swoje prowincje.

To jest reklama:

Krasnoludy Chaosu mogą być niskiego wzrostu, ale to nie powstrzymuje ich przed wysokimi ambicjami, z wpływami dworskimi, takimi jak system zwany konklawe. Wpływy zdobywa się poprzez budynki i, jak się domyślasz, bitwę i zapewnia znaczące bonusy, a wszystko to kończy się przejęciem pozostałych trzech wewnętrznych frakcji w "pokojowej" konfederacji.

I po co wam to całe uzbrojenie? Cóż - aby utrzymać armię w ruchu. Elitarni żołnierze są kosztowni, więc jesteś poważnie ograniczony w liczbie każdego typu. Moździerze do wstrząsarek ziemnych prowadzone pociągiem Skullcrusher mogą brzmieć zabawnie, dopóki nie zdasz sobie sprawy, że nie tylko musisz zapłacić 3000 sztuk złota, aby go kupić, ale także zapłacić za uzbrojenie, aby zwiększyć limit jednostki. Większość indywidualnych typów jednostek musi mieć zwiększony limit w ten sposób, a to jest kosztowne. Potem przychodzi ciągłe utrzymywanie nie tylko złota, ale także uzbrojenia - mechanika Piekielnej Kuźni pozwala na zakup dodatkowych wzmocnień dla twoich żołnierzy, w zależności od typu - a to ma być płacone za każdą jednostkę w całej armii, w każdej turze. Tak więc, podczas gdy posiadanie magicznej bariery lub regeneracji zdrowia na kawalerii uderzeniowej może brzmieć fantastycznie, cena jest szalona. Zaoszczędziłem 60 000 sztuk uzbrojenia, aby móc sobie pozwolić na prowadzenie ostatniej części kampanii z w pełni wzmocnionymi moimi żołnierzami, a wy będziecie tego potrzebować, ponieważ bitwy zadań, a zwłaszcza ostateczna bitwa kampanii, mogą być trudne, więc będziecie potrzebować swoich gigantycznych demonów napędzanych uberem, aby uderzyć tak mocno, jak to możliwe.

Total War: Warhammer IIITotal War: Warhammer III
Total War: Warhammer IIITotal War: Warhammer III
To jest reklama:

Władcy i bohaterowie, z których możesz wybierać, są nieugięti, ale mocni i obejmują bardzo potężnych czarodziejów bitewnych z Hashut i wiele więcej. Postanowiłem zagrać jako Drazhoath the Ashen, który jest bardzo potężnym rzucającym zaklęcia, ale z kilkoma fantastycznymi przedmiotami i talizmanem regeneracyjnym, który może pozwolić mu również funkcjonować jako czołg w wielu sytuacjach.

Podczas gdy głównym celem jest zasilanie Wielkiego Wiertła, muszę przyznać, że zajęło mi to aż do 160 zakrętu, zanim w pełni kliknął. Częściowo ze względu na wciągający styl gry Krasnoludów Chaosu i grafikę, która pozwala wystawiać bardzo różne armie, potwory, piechotę, jednorazowe tarcze mięsne, szybko latające jednostki, artylerię ultra dalekiego zasięgu lub maszyny do walki w zwarciu - Krasnoludy Chaosu mają to wszystko. Miałem nawet armię prawie w całości złożoną z ciężkiej kawalerii uderzeniowej w postaci pół-byków, pół-karłowatych centaurów, częściowo dlatego, że byłem atakowany przez irytujące ogry, krasnoludy i jaszczuroludzi, którzy najwyraźniej myślą, że napadanie na podwórka ludzi i porywanie ich populacji w kajdanach nie powinno być krzywe.

Jest więc bardzo wciągający i prawie idealny. Było kilka problemów, o których CA uświadomił mi przed rozpoczęciem gry, a mianowicie grafika zastępcza i postacie, które utknęły. Było też pewne opóźnienie z wiadomościami, jak w, mogłem skonfederować i dostać wiadomość dopiero dwie tury później, nic nie zepsuło gry i nic, o czym CA nie poinformował. Aha, i trochę balansowania, ale głównie innych ras.

Total War: Warhammer IIITotal War: Warhammer III

Moim jedynym zarzutem jest to, że nie ma żadnych mechaników pociągów, z czego znane są ogniste krasnoludy, a to szczególnie by się przydało, ponieważ nie możesz teleportować się do lokalizacji Reliktów, których szukasz, nawet jeśli masz w pobliżu inne jednostki, co oznacza, że spędziłem co najmniej 25-30 tur po prostu przemierzając mapę do reliktów, aby zdobyć odpowiednie premie dla siebie, i te właściwe do zasilania mojej wiertarki. Ale w sumie świetnie się bawiłem, do tego stopnia, że moim zdaniem jest to lepsza kampania niż ta w głównej grze, a skoro ledwo mogłem przestać grać, musieli zrobić coś dobrze.

10 Gamereactor Polska
10 / 10
+
Świetna zabawa. Dużo nowych mechanik. Bardzo dokładna fabuła.
-
Żadnych pociągów.
overall score
to ocena naszych redaktorów. Jaka jest Twoja? Wynik ogólny jest średnią wyników redakcji każdego kraju

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości