Polski
Gamereactor
wiadomości
Super Mario Bros. Wonder

Tryb wieloosobowy Super Mario Bros. Wonder został dodany, aby zmniejszyć wyzwanie

Po tym, jak jeden z deweloperów zrezygnował z Super Mario Run, twórcy zdecydowali, że niektórzy mogą potrzebować pomocy.

HQ

Obecnie Super Mario Bros. Wonder cieszy się uznaniem krytyków. Dla wielu fanów najsłynniejszego hydraulika na świecie był to prawdziwy powiew świeżości, a jednym z kluczowych punktów innowacji w platformówce jest tryb wieloosobowy.

W niedawnym wywiadzie dla twórców na stronie Nintendo, reżyser gry Shiro Mouri opowiedział o tym, jak powstał ten system.

"Od samego początku chcieliśmy stworzyć grę Mario, w którą można grać również online" — spytał Mouri. "Jednak, chociaż gra online z ludźmi z całego świata może być zabawna, uważamy, że istnieją również pewne wyzwania".

Następnie reżyser mówi o tym, jak Super Mario Bros. Wonder tworzy swobodne połączenie, w którym gracze mogą sobie nawzajem pomagać, ale niekoniecznie mogą negatywnie wpływać na swoją grę.

W poprzednim wywiadzie Takashi Tezuka mówił o tym, jak widział, jak członek zespołu zrezygnował na wczesnym etapie Super Mario Run. To sprawiło, że Tezuka ponownie przemyślał swój proces projektowania i to, jak ważne było zapewnienie graczom swobody w eksploracji.

Pomogły w tym cienie graczy, które widzisz w trybie wieloosobowym, ponieważ inny gracz przechodzi przez to samo wyzwanie co ty i możesz zobaczyć, jak do tego podchodzi.

Super Mario Bros. Wonder

Powiązane teksty

Super Mario Bros. WonderScore

Super Mario Bros. Wonder

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Mario i jego przyjaciele powracają w świeżej i ekscytującej platformówce 2D, która zabiera załogę do bujnego, tętniącego życiem i fantastycznego Królestwa Kwiatów.



Wczytywanie następnej zawartości