Strzelanka wieloosobowa Ubisoftu XDefiant jest już dostępna od nieco ponad półtora miesiąca i pomimo nieco chłodnego przyjęcia przez krytyków, została przyjęta z otwartymi ramionami. Jednak doświadczenie to charakteryzowało się wieloma błędami, które baza graczy szybko zauważyła. Komentarz na ten temat skłonił producenta wykonawczego gry, Marka Rubina, do wypowiedzenia się na temat X.
Był to użytkownik X @unfoundsoul4 który napisał:
"Czuję, że XDefiant został wyrzucony w pośpiechu z powodu gta6 i black ops, jakie są twoje myśli @PixelsofMark @PlayXDefiant"
Na co Rubin odpowiedział:
Wybiegłeś? Nie. To, co mamy, to silnik, który do tej pory był tylko grą MMO. Tak więc cała infrastruktura dla FPS-a musiała zostać zbudowana od parteru. Nawet CoD zaczynał od technologii ID, która była silnikiem strzelanki. Apex wystartował na silniku strzelanki. Ale jeśli chodzi o nas, to pracujemy nad opracowaniem wszystkich nowych technologii w silniku, który został zaprojektowany do czegoś innego. Biorąc to pod uwagę, silnik jest naprawdę świetny, ale wymaga dużo pracy, a wraz z tą pracą pojawia się wiele błędów, które inne silniki już wypracowały. Nie jesteśmy strzelanką, która jest dostępna od 20 lat. Jeśli podoba Ci się to, co próbujemy zrobić, zostań z nami, a zobaczysz, że sytuacja się poprawia i dodawane są nowe funkcje. Ale jeśli gra nie jest dla ciebie, to w porządku, możesz iść dalej.
Krótko mówiąc, Rubin mówi, że XDefiant jest oparty na silniku pierwotnie stworzonym dla gier MMO i że zajmie im trochę czasu, aby wygładzić błędy i problemy, które to przynosi, a jeśli nie możesz na to czekać? Potem po prostu idź dalej.