Polski
Gamereactor
wiadomości
Alan Wake 2

Alan Wake 2 stała się pierwszą grą obsługującą technologię Mega Geometry

Uznany sequel Remedy ma na celu wykorzystanie nowego oprogramowania używanego w najnowszych procesorach graficznych Nvidii.

HQ

Wraz z nową erą procesorów graficznych Nvidia GeForce RTX, która jest już dostępna, wielu programistów zaczyna wykorzystywać i udostępniać najnowsze oprogramowanie oferowane przez te komponenty w swoich grach. Jedną z firm, która bardzo wcześnie postawiła nogę w drzwiach, jest Remedy Entertainment, ponieważ fińskie studio, które wypuściło Alan Wake 2 pod koniec 2023 roku, potwierdziło, że ma teraz pierwszą grę wideo obsługującą Mega Geometry Technology.

Jest to zasadniczo technologia, która umożliwia jeszcze lepszy ray tracing, co oznacza, że i tak już oszałamiający tytuł powinien wyglądać jeszcze lepiej dla tych, którzy korzystają z procesora graficznego RTX 50 Series. Szablon Alan Wake 2 obsługuje teraz również DLSS 4 i Multi Frame Generation oraz nowy model sztucznej inteligencji transformatora, który ulepsza DLSS Super Resolution, DLSS Ray Reconstruction i DLAA.

Możesz zapytać, co to wszystko oznacza? Na PC Alan Wake 2 obsługuje teraz nowe ustawienie graficzne Ultra Ray-Tracing, aby gra wyglądała jeszcze lepiej, a te nowe postępy w oprogramowaniu pozwolą graczom PC doświadczyć gry w 4K z Ray-Tracingiem przy i powyżej 230 FPS, zgodnie z samym Remedy.

Aby uzyskać więcej informacji na temat oferty RTX 50 Series, możesz być zainteresowany naszymi recenzjami alternatywy RTX 5090, RTX 5080 i ASUS 5080.

Alan Wake 2

Powiązane teksty

Alan Wake 2: Nocne źródłaScore

Alan Wake 2: Nocne źródła

RECENZJA. Przez Conny Andersson

Nowe tajemnice, szaleństwo i cała masa akcji. Conny rozegrał trzy epizody, które składają się na pierwszy dodatek do Alan Wake 2...



Wczytywanie następnej zawartości