Japoński producent gier jest obecnie jednym z największych w branży, ale pomimo kilku lat sukcesów finansowych, wciąż szuka sposobów na poprawę, nie tylko poprzez reagowanie na potrzeby swoich fanów.
Jak wiemy, zostaliśmy uraczeni serią genialnych remake'ów niektórych z najbardziej lubianych klasyków Capcomu, koncepcji, której wydaje się, że nie mają zamiaru porzucić. Ale obiecał również, że nie przestanie sprzedawać fizycznych gier, a nawet rozważał obniżenie ceny swoich nowych tytułów.
Najnowszym posunięciem firmy Capcom w jej wysiłkach na rzecz ciągłych zmian i dostosowywania się do otaczającego świata jest dywersyfikacja miejsca pracy. W rzeczywistości podczas niedawnego zgromadzenia akcjonariuszy ujawniono, że chce dać większej liczbie kobiet szansę na to, aby ich głos był słyszalny.
W związku z tym nowym celem Capcomu jest, aby co najmniej 15% stanowisk kierowniczych w firmie zajmowały kobiety. Ma również nadzieję na rozpoczęcie większej współpracy z twórcami spoza Japonii, ponownie w celu zbliżenia różnych kultur.
Capcom stwierdza: "Jeśli chodzi o kobiety na stanowiskach kierowniczych, obecnie 21,2% pracowników to kobiety, a 13,6% naszych głównych talentów to kobiety. Naszym celem jest zwiększenie odsetka kobiet na stanowiskach kierowniczych do 15%. Patrząc w przyszłość, wierzymy, że będziemy w stanie zobaczyć więcej kobiet na stanowiskach kierowniczych poprzez poszerzenie zakresu naszej działalności i zwiększenie udziału kobiet na stanowiskach kierowniczych".