Z okazji 25. rocznicy powstania Comiconu w Neapolu spotkaliśmy się z legendarnym brytyjskim twórcą gier Charlesem Cecilem, współzałożycielem Revolution Software i twórcą serii Broken Sword, w ramach której niedawno ukazała się gra Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged, będąca remasterem pierwszej gry.
Rozmawiając z Cecilem, zapytaliśmy, jakie są szanse na kolejny remaster, być może na Broken Sword II. "Oczywiście, że bardzo byśmy chcieli to zrobić" – powiedział Cecil. "Zrobiliśmy zbiórkę na Kickstarterze dla Broken Sword 1. Bardzo udany, a my wciąż musimy dostarczyć fizyczne przedmioty, z czego jestem bardzo, bardzo świadomy. I idzie nam to naprawdę dobrze, ale jesteśmy teraz spóźnieni o sześć miesięcy. Nie lubię spóźniać się o pół roku. Dlatego w tej chwili skupiamy się na Broken Sword 1.
Wygląda więc na to, że gdy wszystko zostanie uporządkowane z oryginalnym remasterem, będziemy mogli zobaczyć więcej Broken Sword w przyszłości, jeśli fani będą tego chcieli. Wraz ze starymi Broken Swords ogłoszono również nowy.
"W przypadku Broken Sword 6, który ogłosiliśmy, wykorzystuje on mieszankę 2D i 3D, gdzie stosujemy tekstury 2D do 3D i chciałbym myśleć, że wygląda to naprawdę fantastycznie i bardzo dynamicznie." – kontynuował Cecil. "I to jest z pewnością to, co chcę robić w przyszłości, to pisać gry, które sprawiają wrażenie ręcznie rysowanych, ale wszędzie tam, gdzie mogą wykorzystać technologię na swoją korzyść, robią to. W Broken Sword 6 nie staraliśmy się zbytnio robić z postaciami. W tej chwili skupiamy się na Broken Sword 1 i wrócimy do Broken Sword 6. Przez ostatni rok nie zrobiliśmy zbyt wiele".
Poniżej możecie zobaczyć resztę naszej rozmowy z Charlesem Cecilem, w tym jego reakcję na opóźnienie GTA VI: