Ghost of Tsushima nadal wyróżnia się jako jeden z najbardziej wyjątkowych i zapadających w pamięć projektów first-party PlayStation od lat, a japońska przygoda Sucker Punch z XIII wieku stała się nieco współczesnym klasykiem. Ta ukochana natura jest po części zasługą wielu osób i zespołów, w tym kompozytora Ilana Eshkeri, który stworzył autentyczną i wyróżniającą się ścieżkę dźwiękową i ścieżkę dźwiękową do gry.
Biorąc pod uwagę wcześniejszą współpracę Eshkeriego z Sucker Punch, niedawno miałem okazję porozmawiać z doświadczonym kompozytorem, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak doszło do powstania Ghost of Tsushima i czy możemy spodziewać się, że jego talenty zostaną wykorzystane w nadchodzącej kontynuacji Sucker Punch, oczekiwanej Ghost of Yotei.
Kiedy zadano mi to pytanie, Eshkeri odpowiedział: "Wiesz, Ghost of Yotei jest naprawdę owiane dużą tajemnicą, tak jak powinno. Obawiam się więc, że nie wolno mi o tym mówić. Ale powiem tylko, że jestem podekscytowany Ghost of Yotei. Myślę, że to będzie coś niesamowitego. Ale tak, będziesz musiał poczekać na ogłoszenie od Sony i Sucker Punch, aby odpowiedzieć na to pytanie.
Czy chcielibyście zobaczyć powrót muzycznych talentów Eshkeri w Ghost of Yotei ? Dopóki nie uzyskamy jednoznacznej odpowiedzi, koniecznie sprawdź pełny wywiad z kompozytorem poniżej, w którym rozmawiamy również o tym, jak stworzył autentyczną japońską muzykę z XIII wieku, jaka jest różnica w tworzeniu muzyki do filmów, telewizji i gier wideo, a także dlaczego jest podekscytowany PlayStation The Concert.