Druga poprawka MindsEye jest już dostępna i usuwa wiele błędów i problemów
Deweloper obiecuje "nadal wydawać regularne aktualizacje i ściśle współpracować ze społecznością".
HQ
Build a Rocket Boy zadebiutowała drugą poprawką dla MindsEye, aktualizacji, która ma na celu ulepszenie niektórych podstawowych elementów gry, usunięcie błędów w zgniataniu i naprawienie kilku zgłoszonych problemów. Nie jest to ogromna poprawka, ale obejmuje szeroki zakres podstaw, co pokazuje, że deweloper jest zaangażowany w doprowadzenie gry do formy bojowej.
Jeśli chodzi o to, czego dotyczy ta poprawka, pełne informacje o aktualizacji można zobaczyć poniżej:
Ciągłe ulepszenia wydajności związane z użyciem procesora, karty graficznej i pamięci.
Naprawiono błąd związany z kolizjami pojazdów SI.
Usunięto niektóre usterki, które powodowały zawieszanie się gry.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli zaliczyć nieudaną misję podczas przerywnika filmowego w misji "Doxxed".
Samochód Red Sky nie może już zostać zniszczony podczas przerywnika filmowego.
Sprężyny Buggy kurczą się prawidłowo, a opony obracają się podczas jazdy z wyłączonym rozmyciem ruchu.
Usunięto niewidzialny zderzacz, który blokował postępy w misji "Nowy towarzysz".
Naprawiono błąd, który powodował znikanie pojazdów przy celu w misji "Nowy towarzysz".
Naprawiono błąd, który powodował, że bronie DPR i Delta.45 przyczepiały się do siebie.
Rozwiązano problem ze zbyt jasnymi efektami wizualnymi iskier na uszkodzonych dronach.
Poprawiono postacie SI trzymające broń pod kątem 90 stopni.
Poprawiono efekty wizualne deformacji niektórych męskich modeli postaci po trafieniu przez pojazdy.
Tylko PC:
Budować. MindsEye: Kamera edytora może teraz przenikać przez mapę i statyczne rekwizyty.
Dodano alert dla użytkowników procesorów AMD, którzy nie zaktualizowali systemu Windows do wersji z ulepszeniami wydajności przewidywania gałęzi.
Łatka jest dostępna na wszystkich platformach i jak mówi deweloper, zamierza "nadal wydawać regularne aktualizacje i ściśle współpracować ze społecznością w celu poprawy doświadczenia. Jesteśmy w pełni zaangażowani w robienie wszystkiego, co możliwe, aby odpowiedzieć na Twoją opinię".
MindsEye miał być wielkim debiutem Build a Rocket Boya – nowego, śmiałego rywala na arenie w otwartym świecie. Zamiast tego przerodziło się to w katastrofę wizerunkową.
Z wynikiem na Metacritic wynoszącym zaledwie 43 i mniej niż 400 aktywnymi graczami na Steam, MindsEye zapowiada się na przestrogę o tym, co się dzieje, gdy ambicja przeważa nad polerowaniem.