Polski
Gamereactor
wiadomości
MindsEye

Druga poprawka MindsEye jest już dostępna i usuwa wiele błędów i problemów

Deweloper obiecuje "nadal wydawać regularne aktualizacje i ściśle współpracować ze społecznością".

HQ

Build a Rocket Boy zadebiutowała drugą poprawką dla MindsEye, aktualizacji, która ma na celu ulepszenie niektórych podstawowych elementów gry, usunięcie błędów w zgniataniu i naprawienie kilku zgłoszonych problemów. Nie jest to ogromna poprawka, ale obejmuje szeroki zakres podstaw, co pokazuje, że deweloper jest zaangażowany w doprowadzenie gry do formy bojowej.

Jeśli chodzi o to, czego dotyczy ta poprawka, pełne informacje o aktualizacji można zobaczyć poniżej:


  • Ciągłe ulepszenia wydajności związane z użyciem procesora, karty graficznej i pamięci.

  • Naprawiono błąd związany z kolizjami pojazdów SI.

  • Usunięto niektóre usterki, które powodowały zawieszanie się gry.

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli zaliczyć nieudaną misję podczas przerywnika filmowego w misji "Doxxed".

  • Samochód Red Sky nie może już zostać zniszczony podczas przerywnika filmowego.

  • Sprężyny Buggy kurczą się prawidłowo, a opony obracają się podczas jazdy z wyłączonym rozmyciem ruchu.

  • Usunięto niewidzialny zderzacz, który blokował postępy w misji "Nowy towarzysz".

  • Naprawiono błąd, który powodował znikanie pojazdów przy celu w misji "Nowy towarzysz".

  • Naprawiono błąd, który powodował, że bronie DPR i Delta.45 przyczepiały się do siebie.

  • Rozwiązano problem ze zbyt jasnymi efektami wizualnymi iskier na uszkodzonych dronach.

  • Poprawiono postacie SI trzymające broń pod kątem 90 stopni.

  • Poprawiono efekty wizualne deformacji niektórych męskich modeli postaci po trafieniu przez pojazdy.

Tylko PC:


  • Budować. MindsEye: Kamera edytora może teraz przenikać przez mapę i statyczne rekwizyty.

  • Dodano alert dla użytkowników procesorów AMD, którzy nie zaktualizowali systemu Windows do wersji z ulepszeniami wydajności przewidywania gałęzi.

Łatka jest dostępna na wszystkich platformach i jak mówi deweloper, zamierza "nadal wydawać regularne aktualizacje i ściśle współpracować ze społecznością w celu poprawy doświadczenia. Jesteśmy w pełni zaangażowani w robienie wszystkiego, co możliwe, aby odpowiedzieć na Twoją opinię".

MindsEye

Powiązane teksty

MindsEye Score

MindsEye

RECENZJA. Przez Petter Hegevall

Pierwsza gra taty GTA, Leslie Benzie, z jego własnego studia, to pełen błędów bałagan, który nigdy nie powinien był zostać wydany w tym stanie...

MindsEye oceny sięgnęły dna

MindsEye oceny sięgnęły dna

WIADOMOŚĆ. Przez Marcus Persson

Z wynikiem na Metacritic wynoszącym zaledwie 43 i mniej niż 400 aktywnymi graczami na Steam, MindsEye zapowiada się na przestrogę o tym, co się dzieje, gdy ambicja przeważa nad polerowaniem.



Wczytywanie następnej zawartości