Polski
Gamereactor
wiadomości
EA Sports College Football 25

EA Sports College Football 25 wczesny dostęp przyciągnął ponad 2,2 miliona graczy

Gra już szturmem podbija Amerykę Północną po oficjalnej premierze w zeszły piątek.

HQ

Często zastanawiamy się, jak daleko gry wideo naprawdę docierają w społeczeństwie, zwłaszcza jeśli mamy tendencję do bycia graczami niszowymi. Prawda jest taka, że rynek gier mobilnych stanowi ponad 90% obecnej branży, a w pozostałych 10% znaczący udział mają również tytuły sportowe.

Być może dlatego niektórzy ludzie nie są zaskoczeni ogromnym sukcesem, jakim cieszy się obecnie EA Sports College Football 25, nawet jeśli jego grupą docelową są Stany Zjednoczone. Seria sportów kontaktowych w college'u była zaniedbywana przez ponad dziesięć lat w Electronic Arts, a 19 lipca powróciła w wielkim stylu na PS5 i Xbox Series. Cóż, możemy już powiedzieć, że niezależnie od sukcesu w ten weekend, gra była hitem już od wczesnego dostępu dla tych, którzy kupili najdroższą edycję, która zapewniała 72 godziny wczesnego dostępu.

Ponad 2,2 miliona graczy wypróbowało EA Sports College Football 25 przed oficjalną premierą, a EA jest zachwycone przyjęciem, według Daryl Holt, starszy wiceprezes i dyrektor generalny grupy EA.

"Ta gra jest dla fanów, a reakcja, którą widzieliśmy ze strony całego środowiska uniwersyteckiego, sportowców, twórców, celebrytów i podstawowej społeczności, była po prostu spektakularna (...) Fani wyniosą z tego wystarczająco dużo, aby seria wracała co roku, miejmy nadzieję, że z ulepszeniami".

Biorąc pod uwagę ten sukces, czy dałbyś EA Sports College Football 25 szansę?

Dzięki, PSU.

EA Sports College Football 25

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości