Polski
Gamereactor
wiadomości
Final Fantasy XVI

Final Fantasy XVI działa znacznie gorzej na Xbox Series X

Zauważalny jest spadek jakości rozdzielczości, mimo że PS5 i XSX zazwyczaj oferują bardzo podobną wydajność.

HQ

Podczas Xbox Games Showcase na początku tego miesiąca w końcu ogłoszono, że Final Fantasy VII: Remake Intergrade pojawi się również na konsolach Microsoftu, więc więcej osób będzie miało szansę cieszyć się klasyczną przygodą. Square Enix i Microsoft mieli również w zanadrzu kolejną dużą niespodziankę, która zarówno zapowiedziała, jak i wydała Final Fantasy XVI na Xbox Series S/X.

Teraz, gdy gra jest dostępna na konsolę Xbox od nieco ponad tygodnia, pojawiło się kilka niezadowolonych doniesień, a czarodzieje techniczni z Digital Foundry zauważają w nowym filmie, że skargi mają pewne podstawy. Okazuje się, że gra działa w zauważalnie niższej rozdzielczości, a tam, gdzie oryginał PlayStation 5 zazwyczaj działał w 1440p, edycja Xbox Series X działa w 1224p. To też nie jedyna rzecz, która jest nie tak, ponieważ w zasadzie wszystko jest konsekwentnie trochę gorsze niż na PlayStation 5.

Jedynym plusem dla graczy Xbox jest to, że aktualizacja obrazu w edycji Xbox Series X jest lepsza w trybie wydajności, ale działa w 720p w porównaniu do 1080p na PlayStation 5.

Różnice są nadspodziewanie duże, a wersje na PlayStation 5 i Xbox Series X są zwykle trudne do odróżnienia od siebie. Można go zoptymalizować za pomocą łatki, ale gdy są one tak daleko od siebie, prawdopodobnie nie powinniśmy liczyć na żadne cuda.

Final Fantasy XVI

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości