Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
GodsTV

GodsTV będzie miało "ambitne i w pewnym sensie psychopatyczne" podejście transmedialne

Spotkaliśmy się z dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za nadchodzącą strzelankę/slasher inspirowaną treściami telewizyjnymi, aby dowiedzieć się, w jaki sposób opowie ona swoją historię poza podstawową grą.

HQ

Coraz częściej zdarza się, że gry wideo spoglądają w stronę innych mediów jako sposobu na rozszerzenie swoich opcji opowiadania historii i narracji. Idea transmediów jest większa niż kiedykolwiek i jest to coś, co nadchodząca strzelanka/slasher inspirowana treściami telewizyjnymi GodsTV również będzie starała się wykorzystać.

Podczas naszego niedawnego wystąpienia na BCN Game Fest spotkaliśmy się z dyrektorem kreatywnym i założycielem firmy deweloperskiej Melbot, Josema Roig, aby dowiedzieć się więcej o podejściu transmedialnym, które stosuje się w GodsTV.

GodsTV

"Jesteśmy więc bardzo ambitni i w pewnym sensie psychopatyczni w pewnych sprawach" – zaczyna się Roig. "Początkowo szukaliśmy partnera, który mógłby zająć się animacją do gry. A potem skontaktowaliśmy się z ludźmi ze Spud Gun, którzy są zespołem stojącym za Mashed na YouTube - i mają pięć milionów subskrybentów - i moja początkowa propozycja brzmiała: "hej, chcielibyśmy zrobić coś dla gry". A oni na to: "A co z treściami na YouTube? A co powiesz na serial animowany? Myślimy więc: "Stary, to byłoby niesamowite", ponieważ możemy obniżyć koszty produkcji gry i serialu telewizyjnego. Chodzi o to, aby zacząć od kilku krótszych odcinków prezentujących pretendentów, a z czasem, podczas wczesnego dostępu, mieć sposób na odniesienie się do serialu i gry.

"Więc to jest coś, co jest pewnego rodzaju tajemnicą. Chcemy jednak wprowadzić rzeczy, które dzieją się poza grą, do których odwołujemy się w grze. Ale musisz obejrzeć program, aby uzyskać całość. A potem będą rzeczy, które wydarzą się w animacji, na które odpowiemy w grze. Więc chcesz mieć pełne doświadczenie? Musisz oglądać na YouTube, a potem masz grę, w którą możesz zagrać".

Poniżej możecie zobaczyć cały wywiad, w którym możecie dowiedzieć się więcej o aktualnym stanie gry oraz o tym, co Melbot musi zrobić przed wydaniem gry w fazie wczesnego dostępu.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości