Polski
Gamereactor
wiadomości
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater będzie zawierał dwa schematy sterowania, co wpłynie na poziom trudności

Nowy, nowoczesny styl sprawiłby, że gra byłaby łatwiejsza, więc Konami musiało wprowadzić pewne poprawki.

HQ

Nowe szczegóły dotyczące gry Metal Gear Solid Δ: Snake Eater zostały ujawnione przez Konami po jej pokazie na Tokyo Game Show. Tym razem, w wywiadzie dla Famitsu przez producenta Noriaki Okamurę, ujawniono, że gra będzie zawierała dwa schematy sterowania i kamery, które w rzeczywistości oferują dwa poziomy trudności.

Oryginalna gra miała stałą kamerę i została ona zachowana w remake'u, zatytułowanym "Legacy Style".

W tym samym czasie dodano "New Style", podobny do kamery trzecioosobowej z Metal Gear Solid 3: Subsistence, ale nieco umieszczony za ramieniem Naked Snake'a, ułatwiający przełączenie się na tryb celowania z perspektywy trzeciej osoby, przez ramię.

Jak przekazywały japońskie media Automaton, "Nowy styl zapewnia szersze, liniowe pole widzenia, a ty możesz strzelać z broni podczas poruszania Snake'iem, co sprawiło, że poziom trudności był niższy niż się spodziewaliśmy".

"Gdybyśmy jednak mieli dostosować rzeczy do nowego stylu, oznaczałoby to, że styl klasyczny byłby zbyt trudny" – dodał. "Dlatego zdecydowaliśmy się rozdzielić te dwa style gry".

Nie wiadomo jeszcze, czy gracze będą mogli swobodnie przełączać się między dwoma stylami gry w trakcie rozgrywki, ale być może tak nie jest, ponieważ poziom trudności w stylu Legacy będzie podobny do oryginalnej gry, podczas gdy nowy styl Modern oznacza, że musieliśmy wprowadzić pewne poprawki, aby gra nie była zbyt łatwa.

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości