MLS, Major League Soccer, zyskuje na popularności w USA, dzięki podpisaniu kontraktów z międzynarodowymi gwiazdami, takimi jak Leo Messi, i zastrzykom pieniędzy od Apple, które podpisało w 2023 roku dziesięcioletnią umowę na wyłączne prawa do transmisji rozgrywek. Mimo to futbol amerykański nie jest tak silny w USA jak futbol amerykański, więc Apple wpadł na pomysł, aby go wzmocnić, o nazwie Sunday Night Soccer.
W rzeczywistości wcale nie jest to oryginalny pomysł. Chociaż obecnie są one rozgrywane przez cały weekend, niedziela tradycyjnie była dniem piłki nożnej w Europie i Ameryce Łacińskiej, dniem, w którym odbywała się większość meczów ligowych. MLS i Apple podjęły tę tradycję i uczyniły ją "amerykańskim sposobem": każdego tygodnia jeden wyznaczony mecz będzie transmitowany pod szyldem Sunday Night Soccer, z "ulepszoną produkcją i dedykowanymi programami studyjnymi", grafiką na zamówienie (w języku angielskim i hiszpańskim) oraz dedykowanymi pokazami przed i po meczu.
Kolejną dużą cechą szczególną jest to, że ten niedzielny mecz będzie można oglądać za darmo dla wszystkich abonentów Apple TV+. Pozostałe mecze będą dostępne w ramach MLS Season Pass, który będzie dostępny w tym roku za pośrednictwem nowych opcji, takich jak DirectTV czy Xfinity.
Nowy sezon MLS rozpocznie się 22 lutego. Będzie to 30. sezon ligi, który po raz pierwszy odbył się w 1996 roku, a przypadkowo zadebiutuje w nim również 30. franczyza, San Diego FC. Ta nowa drużyna będzie miała również zaszczyt wystąpić w pierwszym niedzielnym meczu piłki nożnej, przeciwko mistrzowi MLS Cup, LA Galaxy, 23 lutego, meczu, który będzie również transmitowany na żywo na Times Square.