Polski
Gamereactor
wiadomości
MultiVersus

MultiVersus nie sprawi, że spędzisz niezliczone godziny na ukończeniu przepustki bojowej

Wprowadzono duże zmiany w sposobie zdobywania przedmiotów kosmetycznych i Gleamium.

HQ

MultiVersus ' Pełna premiera już za kilka dni, a ci, którzy grali w betę, będą mieli do czynienia z dużymi zmianami. Nie tylko w walce w grze, ale także w systemie progresji.

W rozmowie z projektantem Ianem Rapoportem zapytaliśmy, czy gracze poczują presję, aby pokonać przepustkę bojową w grze. W erze usług na żywo często może się wydawać, że gracze są zachęcani do spędzania jak największej ilości czasu na grze, w przeciwnym razie ryzykują utratę kosmetyków na zawsze.

"Wprowadziliśmy wiele poprawek w zakresie progresji" – powiedział Rapoport. "Chcemy mieć pewność, że te rzeczy, które można dostać w przyszłości, będą miały alternatywne sposoby na ich zdobycie. Nawet w przypadku Gleamium, które w otwartej becie było bardzo restrykcyjne i było dostępne tylko poprzez faktyczny zakup, mamy teraz sposoby na zdobycie go poprzez przepustkę bojową lub wydarzenia, więc jest więcej możliwości pogoni za kosmetykami, nagrodami, których szukasz jako gracz, i być w stanie zdobyć je poprzez rozgrywkę.

Wygląda więc na to, że nie będziesz musiał otwierać portfela ani spędzać prawie tylu godzin na walce, aby zdobyć Gleamium. Mimo to gra będzie miała system przepustki bojowej, ale miejmy nadzieję, że zostanie on ulepszony w porównaniu ze starym sposobem otwartej bety. Zapoznaj się z naszym pełnym wywiadem poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

HQ

Powiązane teksty

MultiVersus Score

MultiVersus

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

Po rocznej nieobecności od czasu usunięcia uznanej bety, MultiVersus powraca i sprawdziliśmy, czy teraz wydaje się, że jest to kompletna gra...



Wczytywanie następnej zawartości