Na tegorocznym IndieDevDay zobaczyliśmy wiele ekscytujących nowych projektów niezależnych, nad którymi pracujemy, ale niewiele z nich wyróżniało się tak jak NetherWorld.
Stylowa przygodowa gra akcji porusza tematy takie jak uzależnienie, seks i rozwód, które często nie są głównym punktem gier wideo.
Podczas wydarzenia spotkaliśmy się z szefem komunikacji i dyrektorem ds. narracji w Hungry Pixel, Albertem Serrą, który powiedział nam: "Głównym motywem gry jest miłość".
Zapytany o to, jak seks jest przedstawiany w grze, Serra powiedział: "Główny bohater kocha się ze swoją ukochaną sąsiadką, która jest starszą panią, a także badamy prawa, jakie mają osoby starsze do uprawiania seksu". Kontynuuje: "Chcemy zbadać wszystkie możliwe znaczenia i sytuacje dotyczące miłości i seksu w spektrum".
Zapytany o to, w jaki sposób zespół zdecydował się na uderzający styl wizualny gry, Serra powiedział nam: "Pixel art był najlepszym rozwiązaniem, ponieważ nie mieliśmy wystarczającej wielkości zespołu ani wiedzy, aby stworzyć bardziej wyrafinowaną grafikę". Kontynuuje: "Łączymy również oświetlenie 3D i tworzymy bardziej realistyczne podejście w połączeniu z grafiką pikselową".
NetherWorld nie ma jeszcze potwierdzonej daty premiery, ale planowane jest uruchomienie między końcem 2024 roku a połową 2025 roku. Poniżej możecie obejrzeć cały wywiad: