Polski
Gamereactor
wiadomości

Prezentacja odrzuconego prototypu pieczęci pocztowej dla PSP

Japan Studio miało w głowie ciekawe pomysły i harmonogram, kiedy przedstawiło swój pomysł SIE, który nigdy nie został zrealizowany.

HQ

Często informujemy o grach, które są zapowiadane, a potem, w trakcie ich cyklu produkcyjnego lub nawet krótko po premierze, są porzucane, ale rzadko słyszymy o projektach, które są prezentowane wydawcom i nigdy nie wychodzą poza projekt i prototypy. Dzisiejszy dzień jest więc wyjątkowy, ponieważ poznaliśmy szczegóły nigdy nie wydanego tytułu o nazwie STAMP, który Japan Studio chciało stworzyć jako tytuł ekskluzywny na PSP.

Najwyraźniej gra opierała się na mechanice związanej z czterema symbolami przycisków akcji w palmtopie Sony, z kwadratowym przyciskiem do "tworzenia", trójkątnym przyciskiem do "niszczenia", okrągłym przyciskiem do "odbijania" i przyciskiem X do "usuwania". W latach 2009-2010 miał plan produkcyjny na 14 miesięcy i pomysł ukończenia wszystkich wersji wydawniczych w tym samym czasie (japońskiej, amerykańskiej i europejskiej).

Z jakiegoś powodu projekt nie przeszedł filtra Sony i został pozostawiony w szufladzie, dopóki ktoś nie odzyska go na Reddicie, wraz z pierwszym zwiastunem i zdjęciami z własnej prezentacji studia, aby sprzedać pomysł. Uważamy, że ma w sobie coś z Loco Roco, który bardzo chcielibyśmy wypróbować.

A ty?

Prezentacja odrzuconego prototypu pieczęci pocztowej dla PSP
Prezentacja odrzuconego prototypu pieczęci pocztowej dla PSPPrezentacja odrzuconego prototypu pieczęci pocztowej dla PSP
Prezentacja odrzuconego prototypu pieczęci pocztowej dla PSPPrezentacja odrzuconego prototypu pieczęci pocztowej dla PSP


Wczytywanie następnej zawartości