Często informujemy o grach, które są zapowiadane, a potem, w trakcie ich cyklu produkcyjnego lub nawet krótko po premierze, są porzucane, ale rzadko słyszymy o projektach, które są prezentowane wydawcom i nigdy nie wychodzą poza projekt i prototypy. Dzisiejszy dzień jest więc wyjątkowy, ponieważ poznaliśmy szczegóły nigdy nie wydanego tytułu o nazwie STAMP, który Japan Studio chciało stworzyć jako tytuł ekskluzywny na PSP.
Najwyraźniej gra opierała się na mechanice związanej z czterema symbolami przycisków akcji w palmtopie Sony, z kwadratowym przyciskiem do "tworzenia", trójkątnym przyciskiem do "niszczenia", okrągłym przyciskiem do "odbijania" i przyciskiem X do "usuwania". W latach 2009-2010 miał plan produkcyjny na 14 miesięcy i pomysł ukończenia wszystkich wersji wydawniczych w tym samym czasie (japońskiej, amerykańskiej i europejskiej).
Z jakiegoś powodu projekt nie przeszedł filtra Sony i został pozostawiony w szufladzie, dopóki ktoś nie odzyska go na Reddicie, wraz z pierwszym zwiastunem i zdjęciami z własnej prezentacji studia, aby sprzedać pomysł. Uważamy, że ma w sobie coś z Loco Roco, który bardzo chcielibyśmy wypróbować.
A ty?