Polski
Gamereactor
wiadomości
Dragon Age: The Veilguard

Prezes EA wyjaśnia, dlaczego Dragon Age: The Veilguard upadł na flopie

Gra zdołała dotrzeć do 1,5 miliona graczy, ale to była tylko połowa tego, czego oczekiwało EA.

HQ

Trzeci kwartał EA w tym roku finansowym nie był szczególnie dobry. Zarówno Dragon Age: The Veilguard, jak i nawet EA Sports FC 25 nie spełniły wygórowanych oczekiwań wydawcy, ale po cięciach dokonanych w BioWare po ostatniej premierze Dragon Age, ludzie ze zrozumiałych względów zastanawiają się, dlaczego gra się nie udała.

Według dyrektora generalnego EA, Andrew Wilsona (za pośrednictwem PC Gamer), powodem, dla którego Dragon Age: The Veilguard osiąga gorsze wyniki, jest brak "funkcji współdzielonego świata". Mówiąc dalej, Wilson powiedział: "Aby wyjść poza podstawową publiczność, gry muszą bezpośrednio łączyć się z zmieniającymi się wymaganiami graczy, którzy coraz częściej poszukują funkcji współdzielonego świata i głębszego zaangażowania wraz z wysokiej jakości narracją w tej ukochanej kategorii. Dragon Age miał premierę na wysokim poziomie i został dobrze oceniony przez krytyków i tych, którzy grali; Nie spotkało się to jednak z wystarczająco szerokim odsetkiem odbiorców na tym wysoce konkurencyjnym rynku".

Dyrektor finansowy EA, Stuart Canfield, powiedział: "Historycznie rzecz biorąc, opowiadanie historii w przebojach było głównym sposobem, w jaki nasza branża dostarczała graczom ukochane IP. Wyniki finansowe gry podkreślają zmieniający się krajobraz branży i wzmacniają znaczenie naszych działań mających na celu realokację w kierunku naszych najbardziej znaczących i najbardziej potencjalnych możliwości".

Dragon Age: The Veilguard spotkał się z ostrą krytyką od pierwszego zwiastuna, a wiele z tego miało związek z zawartością gry, fabułą i postaciami, które zostały wyróżnione. Duża część krytyki w dobrej wierze wskazywała na to, że gra wyraźnie wykazuje oznaki zmiany w pewnym momencie rozwoju, porzucając elementy usługi na żywo, o których krążyły plotki, że zostaną włączone na początku. Dla Wilsona porzucenie usługi na żywo było błędem, podczas gdy większość fanów Dragon Age prawdopodobnie kręciłaby nosem na jakąkolwiek zawartość usługi na żywo w grze.

Jakie są twoje przemyślenia na temat tego, dlaczego The Veilguard poniósł porażkę?

Dragon Age: The Veilguard

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości