Raport: Xbox Cloud Gaming jest "naprawdę imponujący" po wzroście rozdzielczości
Digital Foundry zbadał wzrost wydajności do 1440p dla gier w chmurze, aby sprawdzić, czy są jakieś wady.
Xbox Cloud Gaming istnieje już od kilku lat i jest dość ugruntowaną usługą. Wiele osób to lubi, zwłaszcza że nie ma dużych opóźnień, ale są konkurenci, którzy oferują wyższą rozdzielczość. Dlatego wiele osób ucieszyło się, gdy niedawno ujawniono, że rozdzielczość usługi została zwiększona do 1440p dla tych, którzy tego chcą.
Teraz Digital Foundry przyjrzało się bliżej tej technologii, aby sprawdzić, czy 1440p działa tak, jak powinno w chmurze i czy są jakieś wady uruchamiania jej w ten sposób. Na szczęście wydają się być bardzo zadowoleni z tego, co osiągnął Microsoft:
"Grałem w Avatar: Frontiers of Pandora nie wiem przez pół godziny, może godzinę i właściwie przeszedłem do konkretnego zapisu gry, w którym wiem, że dzieje się dużo wolumetrii. Powiedziałbym, że jest to radykalna poprawa w porównaniu z xCloud.
"Szczerze mówiąc, nadal wolałbym rodzime doświadczenie z serii S, ale to jest o wiele lepsze. Wydaje się, że nie ma to wpływu na opóźnienia, a to zawsze było jedną z dobrych rzeczy w pełni funkcjonalnym xCloud, ponieważ opóźnienie nie było takie złe".
Podsumowuje to, porównując to z poprzednim testem porównawczym, który przeprowadzili, i dochodzi do wniosku, że granie na Xbox za pośrednictwem chmury jest teraz naprawdę imponujące:
"Właściwie możesz sprawdzić artykuł Toma na ten temat z czasów, gdy wykonywał tam pracę nóg. Opóźnienia były znacznie niższe niż w przypadku odpowiednika strumieniowania na PlayStation 4, które, o dziwo, można oglądać tylko na PlayStation. Więc tak, to wszystko wygląda naprawdę, naprawdę imponująco".
Czy wypróbowałeś już uaktualnioną usługę chmury Xbox?
