Podczas Gamescomu mieliśmy okazję nie tylko zagrać w Battletoads, ale też spotkać się z głównym projektantem produkcji, Paulem Collinsem, aby zapytać go, czy nowa gra będzie wierna oryginalnym odsłonom.
"Serce Battletoads to przede wszystkim walka, beat 'em up w stylu side-scrolling, ale to, co zawsze wyróżniało tę markę, to łączenie gatunków" - wyjaśnił. "Najpierw walczyliśmy, później graliśmy w platformera, następnie ścigaliśmy się, co było niezwykle interesujące [...] Naprawdę chcemy to wszystko zachować, ale też stworzyć pełnoprawną kontynuację."
Obejmuje to również dość unikalny styl artystyczny opracowany przez Dlala Studios, jak wyjaśnia Collins w pełnym wywiadzie dostępnym poniżej, w którym mówi również o humorze, trybie wieloosobowym, projekcie poziomów i innych elementach nadchodzącej produkcji.
Podekscytowani powrotem Battletoads?