Polski
Gamereactor
wiadomości
Battletoads

Battletoads nadal ma na celu "łączenie gatunków"

To coś więcej niż zwykły beat 'em up, jak powiedział główny producent gry, Paul Collins.

HQ

Podczas Gamescomu mieliśmy okazję nie tylko zagrać w Battletoads, ale też spotkać się z głównym projektantem produkcji, Paulem Collinsem, aby zapytać go, czy nowa gra będzie wierna oryginalnym odsłonom.

"Serce Battletoads to przede wszystkim walka, beat 'em up w stylu side-scrolling, ale to, co zawsze wyróżniało tę markę, to łączenie gatunków" - wyjaśnił. "Najpierw walczyliśmy, później graliśmy w platformera, następnie ścigaliśmy się, co było niezwykle interesujące [...] Naprawdę chcemy to wszystko zachować, ale też stworzyć pełnoprawną kontynuację."

Obejmuje to również dość unikalny styl artystyczny opracowany przez Dlala Studios, jak wyjaśnia Collins w pełnym wywiadzie dostępnym poniżej, w którym mówi również o humorze, trybie wieloosobowym, projekcie poziomów i innych elementach nadchodzącej produkcji.

Podekscytowani powrotem Battletoads?

HQ
HQ
Battletoads

Powiązane teksty

BattletoadsScore

Battletoads

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Waleczne żaby powracają po długiej przerwie.



Wczytywanie następnej zawartości