Doom: The Dark Ages z pewnością wygląda bardzo dobrze, a biorąc pod uwagę, że kultowe obecnie studio z Austin nie do końca zakończyło jeszcze prace nad nim, jako ich nowy szef nie chcę nikogo poganiać, ale tak... Następnym projektem, który zdecydowałem, będzie Quake V: Arena. Niesamowita strzelanka na arenie z lovecraftowskim designem pierwszej gry, tempem trzeciej i mnóstwem nowych broni. Zapomnijcie o Stroggsie i zapomnijcie o fabule, bo id Software nigdy tego nie opanował. Trzymaj się tego, co działa.
Jestem w pełni świadomy, że Tekken 8 sprzedaje się jak szalony, a serie fabularne takie jak Scarlet Nexus, Tales of Arise, Tales of Vesperia i wszystkie inne japońskie Tales są w centrum uwagi już od dłuższego czasu. Ale ze mną jako nowym szefem wszystko się zmieni. Nowe spojrzenie, stare czasy. Ridge Racer zostanie przywrócony do życia poprzez remake pierwszej gry, który zostanie udostępniony do pobrania za darmo, a następnie Ridge Racer 8, który będzie przesiąknięty klimatem arkadowców, z uzależniającą fizyką driftingu i wspaniałą grafiką. Poza tym będziemy pracować nad kolejną częścią sagi Soul Calibur, a także nad R: Racing 2.
Remake Shadow of the Colossus był genialny. Remake Demon's Souls też był genialny. Wiemy, że ta grupa z Teksasu jest mistrzami w przerabianiu starych klasyków, podnoszeniu ich i ulepszaniu bez ich zmieniania. Następnie, jako nowy dyrektor generalny, zamierzam zaangażować cały zespół w przerabianie Killzone i Killzone 2, które mają być oferowane w pakiecie. Oba zostaną stworzone od podstaw, w najnowszym silniku graficznym Guerrilla.
Przepraszamy wszystkich, ale Intergalactic: The Heretic Prophet jest anulowany ze skutkiem natychmiastowym. Ta gra nie zostanie ukończona, w rzeczywistości nigdy nawet nie wyjdziemy z fazy alfa. Doświadczenie w stylu science-fiction Elden Ring nie jest czymś, czego nasi fani chcą od nas zobaczyć, zamiast tego skupimy się na innych rzeczach. Przede wszystkim dwie The Last of Us przygody. The Last of Us: Part III, który będzie dotyczył zupełnie nowej grupy ocalałych, oraz Factions, który wygrzebujemy z kosza na śmieci i kończymy. Część studia będzie również pracować nad nowym Jak & Daxter, skupiając się na starych wartościach platformowych w postaci kolorowych, ekscentrycznych środowisk, uroczych postaci, dużych poziomów i wyjątkowej grafiki.
Street Fighter Origins rozpoczęłaby produkcję w momencie, gdy przekroczyłbym próg. Street Fighter wracamy do podstaw serii gier i zamierzamy ponownie rysować postacie i środowiska za pomocą pikseli. Wiem, że to będzie drogie. To zajmie mnóstwo czasu, też to wiem. Ale nic na to nie poradzisz. Zamierzamy prześcignąć Street Fighter III zarówno w projektowaniu postaci, jak i animacji, upchnąć dwa razy więcej klatek animacji i sprite'ów oraz zbudować najbardziej płynną, szczegółową bijatykę wszech czasów. Będziemy również pracować nad wystawnym remakiem Resident Evil: Code Veronica i wskrzeszać Dino Crisis.