Polski
Gamereactor
artykuły
Gordon Ramsay: Chef Blast

Czas podgrzać atmosferę. Rozmawiamy z Gordonem Ramsayem o grze mobilnej Chef Blast

Przeprowadziliśmy wywiad ze znanym szefem kuchni o jego niecodziennym przedsięwzięciu.

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy

Serwisy growe raczej nieczęsto mają okazję rozmawiać z samym Gordonem Ramsayem. Redakcji Gamereactora się to udało przy okazji premiery gry mobilnej Chef Blast, która zadebiutowała na urządzeniach z Androidem i iOS-em. Została w pełni udźwiękowiona przez Ramsaya i oferuje możliwość odblokowania kilku unikalnych przepisów, którymi nie dzielił się nigdy wcześniej. Za produkcję odpowiada zespół Outlay Entertainment, znany jako największy deweloper na rynku mobilnym w Wielkiej Brytanii, który w przeszłości wydał między innymi Craft Candy i Castle Creeps.

Gamereactor: Czy mógłbyś nazwać siebie graczem? Są gry, które miały na ciebie jakiś wpływ?

Ramsay: Od lat fascynuje mnie kosmos. Tak narodził się pomysł na moją pierwszą grę, Ramsay Dash. Częściej jednak patrzę, co robią moje dzieci. Lubią pokazywać mi, w co grają, a ja czasem do nich dołączam.

Gamereactor: Chef Blast jest już dostępne na urządzeniach mobilnych. Co możesz nam powiedzieć o początkach projektu i pracy głosowej?

Ramsay: Od dłuższego czasu obserwuję wzrost popularności gier logicznych dla dzieci, więc pomyślałem, że połączę swoją pasję do kuchni z tego typu grą, dorzucając do puli unikalne przepisy. Praca głosowa to naprawdę fajna rzecz, scenarzyści Chef Blast przygotowali dla mnie najlepsze słowa, jakie padły z moich ust od ostatnich lat. To było jak przeżywanie historii, mojej historii.

Gamereactor: Gra ma ocenę PEGI 12 za „łagodne przekleństwa". Czy można uczciwie powiedzieć, że usłyszymy niektóre z twoich klasycznych obelg za słabe wyniki?

Ramsay: Myślę, że wszyscy oczekiwali po mnie paru przezwisk inaczej całość nie wypadłaby autentycznie. To znaczy, że jeśli naprawdę posysasz w grze, zasługujesz na miano pączka.

Gordon Ramsay: Chef BlastGordon Ramsay: Chef Blast

Gamereactor: Przywykłeś do ciężkiej pracy, szczególnie w młodości. Czy masz jakieś przemyślenia w związku z umieszczeniem uzależnienia od gier na liście chorób WHO jako oficjalnego zaburzenia psychicznego?

Ramsay: Wszyscy jesteśmy przywiązani do technologii, ale musimy pamiętać, że świat jest bardziej offline niż online. Żadna skrajność nie jest zdrowa. Kluczem jest umiar.

Gamereactor: Crunch to termin często używany do opisania niezdrowych warunków pracy w branży gier, kiedy tydzień roboczy potrafi przekroczyć 100 godzin tygodniowo. Część kulinarnego świata wydaje się podążać tą samą ścieżką. Co o tym myślisz? Jak pogodzić swoje ambicje ze zdrowiem psychicznym i czy należy przeciwstawiać się liderom, którzy wymagają poświęcenia od swoich pracowników, czy może warto przedrzeć się na szczyt drabiny ciężką pracą i siłą woli?

Ramsay: Każdą branżę trawią inne problemy. Wszyscy potrzebujemy przerw, aby oczyścić umysł. Cały czas wysyłam swoich szefów kuchni na odkrywanie świata, zachęcam do poznawania nowych smaków. Musisz upewnić się, że twój zespół ma czas i chęci na zebranie inspiracji. Podczas lockdownu starałem się wykorzystać dodatkowe godziny na prywatne rozmowy z członkami mojego młodego zespołu, którzy czuli się odizolowani, samotni i zmartwieni o swoją przyszłość. Mam nadzieję, że zapewniłem ich, że po pandemii wrócimy w pełni sił jako drużyna do naszych niesamowitych restauracji i razem będziemy robić to, co kochamy.

Aplikacja Gordon Ramsay: Chef Blast jest już dostępna w cyfrowych sklepach Google Play i Apple App Store. Możesz pobrać ją na wybraną platformę za pośrednictwem tej strony.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości


Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.