Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Monoco wyglądało jak mop w Clair Obscur?
Główna scenarzystka Sandfall Interactive, Jennifer Svedberg-Yen, zdradza pochodzenie dziwnej fryzury postaci.
Jedną z wielu postaci, które spotykasz w Clair Obscur: Expedition 33, jest Monoco, uczony Gestral, który postrzega walkę jako formę medytacji, mówi w twoim języku i lubi towarzyszyć ci w przygodach. Możesz zabrać go ze sobą ze swoją grupą i wykorzystać tę wszechstronną postać wsparcia.
Ale jeśli kiedykolwiek go spotkałeś, wiesz, że ma też bardzo charakterystyczny wygląd, przypominający mieszankę mopa i psa. I to chyba nie jest takie dziwne. Kiedy Gamereactor miał ostatnio okazję porozmawiać z główną scenarzystką Clair Obscur: Expedition 33, Jennifer Svedberg-Yen, skorzystaliśmy z okazji, aby zapytać ją o jej sekretną inspirację do gry, na co odpowiedziała:
"Mój pies Trunks również był źródłem inspiracji! To jest inspiracja dla fryzury Monoco, dialogu o związku, w którym Verso mówi: "Pozwól, że obcięję ci włosy, wyglądasz jak mop". To dlatego, że w tamtym czasie włosy Trunksa były dość zarośnięte i wyglądał jak chodzący mop. To jest to, co mówimy mu cały czas, wyglądasz jak mop! Czas na strzyżenie! Jest wiele tego typu rzeczy rozsianych po całym tekście".
Miała też kilka innych ciekawych rzeczy i przemyśleń do podzielenia się, które będziecie mogli przeczytać jeszcze w tym tygodniu, kiedy opublikujemy wywiad w całości na Gamereactorze.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Clair Obscur: Expedition 33 i dlaczego musisz w nią zagrać, polecamy naszą recenzję.







