Polski
Gamereactor
wiadomości
Warhammer 40,000: Space Marine II

Gwardia Imperialna pomoże nam poczuć się masywnymi w Warhammer 40,000: Space Marine II

Nasi mali kumple będą pomocni również na polu bitwy.

HQ

Warhammer 40,000: Space Marine II podnosi poprzeczkę, jeśli chodzi o poziom konfliktu, który widzimy w grze. Tysiące Tyranidów może zaatakować cię w dowolnym momencie, więc możesz potrzebować sojuszników, aby ich pokonać.

Oprócz towarzyszy z Kosmicznych Marines, na polu bitwy pojawi się również wielu żołnierzy Gwardii Imperialnej. Rozmawialiśmy z dyrektorem kreatywnym gry, Oliverem Hollisem-Leickiem, o Gwardii Imperialnej i o tym, co ona oznacza dla gracza.

"Jednym z głównych powodów, dla których warto włączyć Gwardię Imperialną, jest to, że nadają one kontekst rozmiarom i skali Kosmicznego Marines. Tak więc, kiedy przechodzisz obok Cadianów, a oni padają na jedno kolano i salutują, doceniasz, wow, jestem naprawdę masywny".

"Innym powodem, dla którego warto to zrobić, jest to, że Imperium toczy wojnę z wieloma różnymi grupami wojskowymi, a my chcieliśmy przedstawić epicką wojnę 40 tys., a nie tylko misję Kosmicznych Marines. Tak więc, im więcej moglibyśmy uwzględnić, jeśli chodzi o Akadyjczyków, jest Adeptus Mechanicus, mają swoje własne pojazdy. Im więcej możemy tego zrobić, tym lepiej. Podoba mi się to określenie, jest jak wojna kompletna, jak totalny konflikt planetarny".

Tak więc nie tylko świetnie nadają się do wzmacniania twojego ego, ale także mogą pomóc tu i tam. Spodziewaj się, że będą bardziej przypominać marines z gier Halo niż superżołnierzy zdolnych do rzeczy, które może zrobić Space Marines, ale nadal są mile widzianą pomocą.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości