Polski
Gamereactor
wiadomości
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater ma dwa ustawienia graficzne

Jeden faworyzuje grafikę, a drugi wydajność.

HQ

Nadchodzący remake Metal Gear Solid 3: Snake Eater niestety mija się z 20. rocznicą o kilka miesięcy, ale gra i tak wygląda równie dobrze. VGC niedawno miało okazję przyjrzeć się bliżej pozornie wspaniałej grze i dlatego może nam powiedzieć, jakie ustawienia graficzne są w ofercie.

Okazuje się, że istnieją dwa tryby, jeden skupiający się na grafice, a drugi, w którym nagradzana jest lepsza wydajność. Pierwsza z nich działa w 4K i 30 klatkach na sekundę, podczas gdy druga to 1080p i 60 klatek na sekundę. Ta ostatnia może wydawać się zaskakująco niska, ale jest to pozornie wymagająca gra, która jest również rozwijana z nieco ciężkim Unreal Engine 5, więc nadal musi być postrzegana jako akceptowalny kompromis.

W co zdecydujesz się zagrać, gdy nadejdzie czas premiery Metal Gear Solid Δ: Snake Eater ?

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości