Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
Keeper

Najnowsza perełka Double Fine nie przyciąga graczy na Steamie

Wygląda na to, że Keeper prześlizgnął się pod radarem, pomimo entuzjastycznych recenzji z mniej niż 150 graczami na Steamie.

HQ

Zostaliśmy rozpieszczeni przez Double Fine kilkoma wybitnymi wydaniami w ciągu ostatniej dekady. Od Psychonauts 2 po Broken Age, nie wspominając o pełnych szacunku remasterach wielu klasyków point-and-click, takich jak Day of the Tentacle, Grim Fandango i Full Throttle.

Ale najnowszy tytuł studia Keeper, w którym grasz jako Lighthouse (tak, naprawdę) wydaje się mieć problemy - przynajmniej na Steamie. I chociaż nieco dziwaczna i abstrakcyjna koncepcja została ciepło przyjęta przez krytyków, w tym przez nas w Gamereactor, gdzie okrzyknęliśmy grę jako wspaniałą mieszankę unikalnej rozgrywki i surrealistycznych środowisk, nie udało jej się przyciągnąć publiczności.

W chwili pisania tego tekstu w grze na Steamie jest tylko 140 aktywnych graczy, a szczyt wynosił 165 dziś po południu, kiedy została uruchomiona. Pytanie brzmi więc, dlaczego? Są to zdumiewająco niskie liczby i można zapytać, czy problem polega na słabym marketingu, czy na koncepcji, która wydaje się po prostu zbyt dziwaczna dla większości graczy? Niemniej jednak oczywiście mamy nadzieję, że Keeper zapali światło w nadchodzących dniach, przyciągając więcej graczy.

Jeśli jeszcze nie przeczytałeś naszej recenzji Keeper, zrób to.

Więc co o tym sądzisz? Czy Keeper został po prostu przeoczony, czy gracze po prostu nie są zainteresowani?

Keeper

Powiązane teksty

Keeper Score

Keeper

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Pierwsza gra Double Fine od czterech lat jest szalenie zarośnięta, niechlujna, niechlujna i absolutnie nie do odparcia.



Wczytywanie następnej zawartości