Najnowsza perełka Double Fine nie przyciąga graczy na Steamie
Wygląda na to, że Keeper prześlizgnął się pod radarem, pomimo entuzjastycznych recenzji z mniej niż 150 graczami na Steamie.
Zostaliśmy rozpieszczeni przez Double Fine kilkoma wybitnymi wydaniami w ciągu ostatniej dekady. Od Psychonauts 2 po Broken Age, nie wspominając o pełnych szacunku remasterach wielu klasyków point-and-click, takich jak Day of the Tentacle, Grim Fandango i Full Throttle.
Ale najnowszy tytuł studia Keeper, w którym grasz jako Lighthouse (tak, naprawdę) wydaje się mieć problemy - przynajmniej na Steamie. I chociaż nieco dziwaczna i abstrakcyjna koncepcja została ciepło przyjęta przez krytyków, w tym przez nas w Gamereactor, gdzie okrzyknęliśmy grę jako wspaniałą mieszankę unikalnej rozgrywki i surrealistycznych środowisk, nie udało jej się przyciągnąć publiczności.
W chwili pisania tego tekstu w grze na Steamie jest tylko 140 aktywnych graczy, a szczyt wynosił 165 dziś po południu, kiedy została uruchomiona. Pytanie brzmi więc, dlaczego? Są to zdumiewająco niskie liczby i można zapytać, czy problem polega na słabym marketingu, czy na koncepcji, która wydaje się po prostu zbyt dziwaczna dla większości graczy? Niemniej jednak oczywiście mamy nadzieję, że Keeper zapali światło w nadchodzących dniach, przyciągając więcej graczy.
Jeśli jeszcze nie przeczytałeś naszej recenzji Keeper, zrób to.
Więc co o tym sądzisz? Czy Keeper został po prostu przeoczony, czy gracze po prostu nie są zainteresowani?





