Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
artykuły
Atomic Heart

Otwarty świat, czas gry i monetyzacja: Q&A z twórcami Atomic Heart

Rozmawiamy z zespołem Mundfish o nadchodzącej strzelance.

HQ

Niedawno ujawniono, że strzelanka pierwszoosobowa w stylu BioShocka, Atomic Heart, pojawi się jeszcze w tym roku. Chociaż nie znamy dokładnej daty premiery, nowy zwiastun (który można znaleźć poniżej) stwierdził, że gra ukaże się w dowolnym momencie między wrześniem a grudniem. Mając to na uwadze, mieliśmy okazję przeprowadzić za pośrednictwem poczty elektronicznej krótki wywiad z deweloperem Atomic Heart, firmą Mundfish, w którym zapytaliśmy zespół o opóźnienie, otwarty świat i monetyzację tytułu.

HQ

Gamereactor: Gra początkowo miała zadebiutować w 2020 roku - co się stało z procesem tworzenia, co wymusiło takie opóźnienie?

Mundfish: W tamtym czasie zdecydowaliśmy, że gra potrzebuje więcej czasu, aby zrealizować naszą wizję, a zakres również się zmienił. Nie chcemy, aby Atomic Heart było produktem pospiesznym, ponieważ włożyliśmy w ten projekt tak dużo serca.

To jest reklama:

Gamereactor: Czy mógłbyś omówić nieco otwarty świat gry - czy gracze mogą poruszać się po ogromnej otwartej przestrzeni, czy może jest to bardziej „szeroko liniowe"?

Mundfish: Powiedzmy, że na pewno nie będziemy konkurować z grami takimi jak Assassin's Creed czy GTA pod względem wielkości świata, ale będzie wystarczająco dużo ciekawych rzeczy do zbadania i odkrycia.

Gamereactor: Czy główna struktura gry przypomina RPG? Czy są centra zadań, przyjaźni NPC? A może jesteś w tej grze naprawdę sam?

Mundfish: Więcej szczegółów dotyczących struktury świata udostępnimy wkrótce!

To jest reklama:
Atomic HeartAtomic Heart

Gamereactor: Jak długo potrwa gra w Atomic Heart?

Mundfish: Celujemy w około 20 godzin na ukończenie fabuły, a nawet więcej, jeśli chcesz wykonać wszystkie czynności poboczne.

Gamereactor: Czy uważasz Atomic Heart za początek wielkiej serii, a jeśli tak, czy są już pomysły na sequel?

To jest reklama:

Mundfish: Mamy pomysły na rozszerzenie serii o nowele, komiksy itp. Mamy już pomysły na sequel i naprawdę mamy nadzieję, że gracze polubią grę, dzięki czemu będziemy mogli opowiadać więcej historii w tym wszechświecie.

Gamereactor: Co do monetyzacji - czy gra uwzględnia dodatkowe formy monetyzacji, takie jak inicjatywa NFT lub mikrotransakcje?

Mundfish: Atomic Heart to pełnopłatna przygoda AAA dla jednego gracza bez dodatkowych haczyków, kropka. I oczywiście przyglądamy się, jak rozwija się branża i istnieje kilka interesujących trendów, które można zbadać w przyszłości. Planami na DLC podzielimy się później i nie mamy w tej chwili żadnych przemyśleń na temat NFT.

Atomic Heart
Atomic HeartAtomic Heart

Gamereactor: Jaka była największa przeszkoda w tworzeniu gry? Czy miało to charakter techniczny czy artystyczny?

Mundfish: Trochę jedno i drugie — dla nowego zespołu z tak ambitnym pierwszym projektem na pewno były wyzwania. To była niesamowita podróż i nie możemy się doczekać powitania graczy w stworzonym przez nas świecie.

Podziękowania dla Mundfish za rozmowę z nami. Możesz spodziewać się Atomic Heart jeszcze w tym roku, kiedy gra trafi na PC, konsole PlayStation i Xbox (również w Game Pass pierwszego dnia) między wrześniem a grudniem.

Powiązane teksty

0
Atomic Heart zadebiutuje tej jesieni

Atomic Heart zadebiutuje tej jesieni

WIADOMOŚĆ. Przez Jonas Mäki

Nadchodząca przygodowa gra akcji rosyjskiego dewelopera Mundfisha Atomic Heart została ogłoszona w 2018 roku, ale już rok później pojawiły się doniesienia o toksycznym...



Wczytywanie następnej zawartości