Prezes Sony Pictures nie sądzi, że KPop Demon Hunters byłby pewnym sukcesem kinowym
– Trudno powiedzieć. Jest to możliwe, ale nie sądzę, żeby to było takie oczywiste".
Netflix w 2025 roku został zdefiniowany nie przez Squid Game czy Wednesday, ale KPop Demon Hunters, film animowany, który zadebiutował na streamerze i szybko stał się jednym z jego największych projektów wszech czasów, a konkretnie największą ofertą pełnometrażową.
Ten poziom sukcesu skłonił wielu do zastanowienia się, czy Sony podjęło właściwą decyzję o sprzedaży filmu Netflixowi, zamiast umieścić go w kinach jako część własnej listy projektów. Pomimo tego, że jest to bardzo ważne pytanie, dyrektor generalny Sony Pictures Ravi Ahuja nie wierzy, że jest to takie proste.
W rozmowie z The Wrap Ahuja powiedziała: "Myślę, że to było we właściwym domu. Naszą misją jest tworzenie świetnych treści i znalezienie odpowiedniego domu. I myślę, że "KPop Demon Hunters " to był Netflix. Czy to mogło być teatralne? Trudno powiedzieć. Jest to możliwe, ale nie sądzę, żeby to było takie oczywiste".
Biorąc pod uwagę, że sequele filmu są w drodze, być może Netflix będzie chciał dać kontynuacji trochę czasu w świetle reflektorów kinowych, zanim doczeka się wielkiego debiutu Netflix, w taki sam sposób, w jaki zastanawia się wielu jego kandydatów do nagród, w tym nadchodzący Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.




