Polski
Gamereactor
wiadomości
Phantom Blade: Zero

Programiści Phantom Blade: Zero wykorzystali prawdziwych mistrzów Kung Fu, aby uchwycić walkę

Porozmawiaj o poświęceniu dla rzemiosła.

HQ

Na Summer Game Fest nie tylko mieliśmy okazję zagrać w Phantom Blade: Zero, ale także mieliśmy szczęście porozmawiać z reżyserem gry, Soulframe Liangiem, który długo rozmawiał z nami o fabule, walce i nie tylko.

Jak widać na każdym ze zwiastunów gry, walka zapowiada się tutaj znakomicie, z ruchami, które płyną jak pojedynek w filmie. Według Lianga jest to zasługa poświęcenia, jakie włożyli w odtworzenie prawdziwych ruchów Kung Fu.

"Po pierwsze, wszystkie ruchy są uchwycone przez prawdziwych mistrzów Kung Fu w Chinach" – powiedział Liang. "Zaprosiliśmy, jak sądzę, wielu najlepszych kaskaderów Kung Fu w przemyśle filmowym, aby mogli wykorzystać nasze ruchy Kung Fu, a także dają wiele inspiracji do projektowania wszystkich tych ruchów z podwójnymi i długimi ostrzami. Wszystkie ruchy są niesamowite, ale są prawdziwe. Pochodzą z prawdziwych ruchów Kung Fu".

"Filozofia Kung Fu polega na tym, że będziesz się cały czas poruszać" – kontynuował. "Możesz poruszać się dookoła. Możesz poruszać się i robić uniki na plecy wroga i poruszasz się jak woda, prawda? Jest to również bardzo ważna filozofia w Kung Fu. Wyrażamy to."

Obejrzyj nasz pełny wywiad w poniższym filmie. Phantom Blade: Zero jest w fazie rozwoju na PS5 i PC.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości