Polski
Gamereactor
wiadomości
Echoes of the End

Programista Echoes of the End wyjaśnia, jak stworzyli "grę AA z ambicjami AAA"

Rozmawialiśmy z Myrkur Games o tym, jak około 40-osobowy zespół zebrał się, aby zrealizować swoją wielką wizję.

HQ

Ostatnio dużo mówi się o Clair Obscur: Expedition 33 i o tym, jak deweloperzy Sandfall Interactive połączyli siły, aby zapewnić rozległy i udany projekt, mimo że jest to studio o bardzo skromnych rozmiarach. W przeszłości liczba 30 pracowników była podawana i to, czy jest ona rzeczywiście dokładna, czy nie, jest innym tematem dyskusji, ale prowadzi nas do islandzkiego dewelopera Myrkur Games, ponieważ to studio i jego około 40 pracowników chcą obecnie dostarczyć "grę AA z ambicjami AAA" tego lata.

Gra, o której mowa, to Echoes of the End i chociaż czekamy na wiadomość o konkretnej dacie premiery projektu po tym lecie, ostatnio miałem okazję usiąść z dyrektorem generalnym i reżyserem gry, Halldórem Snærem Kristjánssonem, aby uzyskać trochę wglądu w to, jak skromniejszy deweloper radził sobie z tworzeniem projektu o ogromnych celach.

"Tak, moim ulubionym sposobem na opisanie tego, który widziałem w relacji z [Clair Obscur: Expedition 33], było AA z ambicjami AAA i to jest naprawdę dobry sposób, aby to powiedzieć" – zaczął Kristjánsson. "Ale zdecydowanie dla nas jest to bardzo ważna część studia od samego początku. Nasze serca były nastawione na tego typu gry.

"To jest właśnie to, co chcieliśmy stworzyć jako studio. W tamtym czasie obserwowaliśmy to - a było to w 2018 roku - a potem zobaczyliśmy, że te technologie robią duży krok naprzód we wszystkich obszarach i we wszystkich segmentach tworzenia gier. Zauważyliśmy, że istnieją możliwości w fotogrametrii, w przechwytywaniu ruchu, w tym, jak tworzymy i strukturyzujemy treści, jak budujemy. A potem, oczywiście, Unreal Engine był ogromnym odkryciem tego, co dokładnie robiliśmy. Wiesz, pytano mnie o to kilka razy, kiedy mówiłem o tym procesie, na przykład, co się stało, gdy przesiadłeś się na Unreal Engine 5? Czy to było dużo pracy? A my na to, że to było fantastyczne, ponieważ mieliśmy wszystkie te zeskanowane zasoby, które mogliśmy po prostu przerobić na materiał źródłowy z naszych oryginalnych skanów. To było naprawdę, naprawdę wspaniałe".

HQ

Kristjánsson mówił dalej: "Myślę jednak, że w przypadku studia stworzyliśmy wszystko od podstaw, aby było wykonane w taki sposób, aby średniej wielkości zespół mógł sprostać temu wyzwaniu. Przekłada się to na wszystkie obszary. I to był jeden z powodów, dla których musieliśmy zbudować własne studio motion capture na miejscu. Dzieje się tak tylko dlatego, że jest w stanie wyprodukować tak dużą liczbę przerywników filmowych i ilość animacji w grze, które są w grze, wiesz, dla głównych postaci, dla towarzyszy, dla wszystkich różnych wrogów, dla wszystkich różnych bossów, to wszystko wymaga dużo pracy dla 40-osobowego zespołu, a następnie zespołu animatorów. Na przykład pięć. Ale prawdziwym odblokowaniem tego jest po prostu posiadanie go we własnym zakresie, budowanie wszystkiego na zamówienie i dostosowywanie go do średniej wielkości zespołu, i to naprawdę była supermoc.

"To samo dotyczy zwłaszcza, wiesz, zbudowaliśmy nasz własny sprzęt do fotogrametrii do skanowania cyfrowych dublerów w grze i to również było kluczowe, ponieważ, wiesz, gdybyśmy zrobili to raz, wiesz, zewnętrznie, bylibyśmy dość ograniczeni, ale robiąc to tym razem, moglibyśmy naprawdę wypełnić statystów w grze lub zrobić poprawki na głównej obsadzie i naprawdę trochę iterować Proces ten stał się lepszy, ponieważ byliśmy w stanie zrobić wyższą rozdzielczość, cokolwiek w tym stylu.

"Więc, wiesz, gry są tak dużą iteracją, a posiadanie tego wszystkiego pod ręką, chociaż jest to duża inwestycja z góry, jest supermocą umożliwiającą średniej wielkości zespołowi zrobienie tego, przynajmniej dla naszego dobra".

Pełny wywiad z Myrkur Games możecie zobaczyć powyżej, w którym omawiamy również cenę gry, kiedy poznamy jej konkretną datę premiery, czy w ogóle dojdzie do Switch 2, a także co zespół robił przez lata od momentu jej pierwotnego ogłoszenia. Sprawdź to powyżej ze zlokalizowanymi napisami.

Echoes of the End
Echoes of the End
Echoes of the End
Echoes of the End

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości