Polski
Gamereactor
wiadomości
Steel Hunters

Sezony Steel Hunters ' trwają około 12 tygodni każdy

Sezony dodają "kombinację postaci, skórek, dodatkowej zawartości, czasem może nowych trybów".

HQ

W przyszłym tygodniu, 2 kwietnia, Wargaming zadebiutuje w swoim nadchodzącym tytule na żywo typu games-as-a-service Steel Hunters we wczesnym dostępie na PC, projekcie, który choć ma pewne podobieństwa do tytułów dewelopera World of Tanks /Warships, znacznie różni się pod wieloma innymi względami i obszarami. O wielu z nich opowiedzieliśmy Wam w naszej niedawnej zapowiedzi gry, którą możecie przeczytać tutaj.

Ale skoro Steel Hunters będzie miało konfigurację na żywo, choć bez monetyzacji na początku wczesnego dostępu, co to będzie oznaczać dla graczy? Niedawno rozmawialiśmy z dyrektorem kreatywnym Siergiejem Titaarenką i projektantem fabuły Edem Gentrym, aby dowiedzieć się wszystkiego o tym i nie tylko.

Zapytany początkowo o plany na koncerty, Titarenko powiedział nam: "Cóż, będziemy eksperymentować z formułą. Oczywiście to, co wypuszczamy jako tryb podstawowy, jest czymś, na czym nie zamierzamy poprzestać. Mamy jeszcze kilka rzeczy, które testujemy i badamy. Jest jeszcze za wcześnie, aby to ujawnić, ale spodziewaj się wzrostu liczby graczy w składzie, a może nawet gry ramię w ramię. Dociera do nas wiele opinii od naszych graczy i staramy się wymyślić coś, co będzie dla nich interesujące".

Następnie Titarenko poszedł o krok dalej i opowiedział o czasie każdej aktualizacji zawartości. "Tak, będzie kadencja co 12 tygodni. Coś się wydarzy. Ta gra będzie napędzana przez wydania Battle Pass i dobrą propozycję wartości w każdym Battle Pass, a więc kombinację postaci, skórek, dodatkowej zawartości, a czasem może nowych trybów.

Następnie Titarenko i Gentry przeprowadzili wymianę zdań, w której dodali trochę koloru do tego tematu.

"Ale tak, chcemy mieć okresowe aktualizacje i częste wydania" – powiedział Titarenko. "Każdy sezon zawiera dwie przepustki bojowe i kontynuuje grę w przyszłości".

"Powiedziałbym, że naprawdę skupiamy się na opiniach graczy" – kontynuował Gentry. "Więc jeśli zawodnicy myślą, że jest gotowy, to myślę, że to będzie motywacja".

"I jak można powiedzieć o wątku fabularnym w każdym sezonie" - dodał Titarenko. "Tak, więc w każdym sezonie będziemy mieli definitywne wątki fabularne".

"Tak, więc w każdym sezonie będziemy mieli również ostateczne wątki fabularne" Szlachta zwieńczona z. "Mamy więc nadzieję, że w tym momencie uda nam się zgrać w czasie z dużą premierą czymś bardziej wybuchowym. Trochę czasu, żeby się rozkręcić, a potem naprawdę ruszyć".

Poniżej możecie zobaczyć cały wywiad z tą parą, aby dowiedzieć się więcej o strukturze narracyjnej Steel Hunters, o tym, co składa się na stworzenie postaci Hunter, dlaczego zdecydowali się na wczesny dostęp i nie tylko.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości