Polski
Gamereactor
wiadomości
Capes

Spitfire Interactive o więcej Capes historiach: "Jestem pełen dodatkowych rzeczy i sznurków do pociągnięcia"

W tym superbohaterskim świecie jest wiele innych historii do opowiedzenia, a australijski deweloper tylko czeka na okazję, aby je opowiedzieć.

HQ

Capes zadebiutował i dał graczom szansę zanurzenia się w oryginalnym świecie superbohaterów stworzonym przez australijskiego dewelopera Spitfire Interactive. Chociaż gra strategiczna jest wciąż bardzo świeża, jeśli już zastanawiasz się, czy w tym uniwersum będzie więcej historii i opowieści, Spitfire ma dokładnie taką odpowiedź, na jaką bez wątpienia liczysz.

Rozmawiając z nami w wywiadzie, główny scenarzysta Morgan Jaffit stwierdził: "Tak, chcielibyśmy zrobić z tym mnóstwo. Jestem pełen dodatkowych rzeczy, które myślę, że możemy pociągnąć za dodatkowe sznurki, z których wyjdą całe rozdziały.

"I, wiesz, to też jedna z tych rzeczy, w których fajnie jest wyobrazić sobie świat, w którym supermocarstwa są, nie powiem, że powszechne, ale nie są niczym niezwykłym. Wiemy, że jest wiele innych superzdolności. Wiemy, że w pewnym sensie robią swoje, i znowu, to jest coś, co sprawia, że na przykład "Astro City" jest świetną lekturą Kurta Busieka. To sposób na spojrzenie na świat przez pryzmat superbohaterów. I tym właśnie jest Capes. Capes to sposób na spojrzenie na świat przez pryzmat superbohaterów i sposób na eksplorację części tej przestrzeni gry".

Zapoznaj się z pełnym wywiadem z Spitfire Interactive poniżej, aby dowiedzieć się, w jaki sposób deweloper uniknął zmęczenia superbohaterami i starał się je przezwyciężyć, skąd wzięła się inspiracja do stworzenia tej historii, a także jak zespół podszedł do tworzenia różnych superbohaterów w grze.

HQ

Powiązane teksty

Capes Score

Capes

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Spitfire Interactive przenosi nas do brutalnego świata superbohaterów w tej innej wersji turowej gry strategicznej.



Wczytywanie następnej zawartości