Informowaliśmy już, że Squid Game: Sezon 2 zgodnie z oczekiwaniami rozpoczął się świetnie, ale jak sprawy potoczyły się od tego czasu? Cóż, właściwie bardzo dobrze. W rzeczywistości sezon jest już trzecim najczęściej oglądanym w historii Netflix po niecałych trzech tygodniach na rynku.
Variety podaje, że jedynymi, którym udało się przyciągnąć więcej widzów, są Wednesday (252 mln widzów) i... Squid Game: Sezon 1 (265 milionów widzów). Drugi sezon ma obecnie "tylko" 152,5 miliona widzów, ale wciąż znajduje się na szczycie list przebojów, więc liczba ta rośnie bardzo szybko.
Zauważamy również, że sukces drugiego sezonu Squid Game dał impuls pierwszemu - wygląda więc na to, że Squid Game: Season 2 będzie się nadal rozwijać, podczas gdy Season 1 jeszcze bardziej poszerzy swoją publiczność.
To sprawia, że sytuacja wygląda bardzo obiecująco dla trzeciego sezonu serialu, który będzie miał premierę jeszcze w tym roku. Ostatnio zdarzyło się, że samemu Netflixowi wyciekło, że zostanie wydany 27 czerwca, ale szybko usunęli informację, której tym samym nie można uznać za potwierdzoną.