Polski
Gamereactor
artykuły
Call of Duty: Black Ops 6

Stan Call of Duty: Warzone 2.0 jest haniebny

W zeszły czwartek Treyarch zmienił Warzone od podstaw, zamieniając świetną grę w kpinę z gier. Przyglądamy się złemu stanowi jednej z najpopularniejszych gier na świecie.

HQ

Nie mogę się z tym pogodzić. Powinienem, ponieważ grałem w moją ostatnią grę Call of Duty: Warzone 2.0 do czasu, gdy wersja Battle Royale od Raven Software Activision zostanie ponownie wprowadzona. Wrócę. Tak długo, jak Call of Duty: Black Ops 6 Warzone jest w ofercie, nie tknę tej gry ponownie. Nie mogę jednak zapomnieć o zniszczeniu wspaniałego meczu, który wydarzył się w zeszły czwartek.

Obecnie istnieje tylko jedna znana gra typu battle royale, która nie uruchamia swoich serwerów z częstotliwością taktowania 60 Hz lub wyższą. A ta gra nazywa się Call of Duty: Warzone 2.0. Fortnite działał z częstotliwością 30 Hz, ale zaktualizował wszystkie swoje serwery do 60 Hz, podczas gdy Apex Legends i Playerunknown's Battlegrounds działają również z serwerami 60 Hz. Warzone ? 20. Działają z częstotliwością taktowania 20 Hz, co było niedopuszczalne przez wiele lat i spowodowało wiele dziwnych strzelanin, w których różnica między "czasem do zabicia" a "czasem do śmierci" była zbyt duża, aby można ją było uznać za "sprawiedliwą" między różnymi graczami. Część bitew online Warzone przez lata przypominała loterię ze względu na słabą jakość serwerów.

Call of Duty: Black Ops 6
Omnimovement nie działa w połączeniu z serwerami 20 Hz, grafika jest poważnie zdegradowana, pejzaż dźwiękowy zrujnowany, a nowa mapa, Area99, jest najgorszą mapą Resurgence od czasu Fortu. Nie, Warzone nie radzi sobie teraz dobrze.

Powodem, dla którego, podobnie jak w przypadku Activision, uruchamiają swoje serwery tylko z częstotliwością 20 Hz zamiast 60 Hz, jak ich konkurenci (serwery Counter-Strike 2 działają z częstotliwością 128 Hz), są pieniądze. Jest to o wiele, wiele tańsze niż podkręcanie go do trzykrotności częstotliwości taktowania. Co więcej, z tego samego powodu Activision usuwa super popularne mapy, takie jak Al-Mazrah, Ashika, Vondel i Fortune's Keep, gdy wprowadzana jest nowa mapa. Mogą zaoferować wszystko, ale usuwając wszystkie stare rzeczy, oszczędzają pieniądze. Dzieje się tak pomimo faktu, że Warzone, podobnie jak reszta sfery Call of Duty, generuje szokującą ilość pieniędzy w postaci czystego zysku (sama gra mobilna wygenerowała miliardowe przychody).

To jest reklama:

Częstotliwość taktowania 20 Hz na serwerach od dawna stanowiła problem w Warzone, ale w ciągu ostatnich kilku miesięcy działała lepiej niż kiedykolwiek. Jednak problemy wzrosły, ponieważ Treyarch dodał Omnimovement do Warzone, co sprawia, że gracze poruszają się więcej i w znacznie szybszym tempie. Coś, co nie jest obsługiwane przez wolne serwery, które aktualizują się tylko 20 razy na sekundę. Wystarczy rozegrać trzy gry, aby poczuć, że dysonans między ultraszybkim ruchem a wolną częstotliwością odświeżania serwerów nie działa. Gra zgaduje i przewiduje, gdzie powinny znajdować się rzeczy, na przykład kto strzelił pierwszy i często gdzie teraz stoi gracz, do którego strzelasz.

Call of Duty: Black Ops 6
Jeśli Activision chce, aby Warzone żyło i rozwijało się, muszą zacząć od przywrócenia przechwytywania ruchu, grafiki i dźwięku z Warzone Modern Warfare III, a także zdecydowanie ulepszyć swoje budżetowe serwery.

Teraz bardziej niż kiedykolwiek można zauważyć, że kule są również zlepione ze sobą. 20 Hz to za mało (nie na dłuższą metę) do mapowania i aktualizowania informacji o serwerze, ponieważ zamiast tego wydaje się, że chodzi bardziej o wysyłanie całych pakietów pocisków przez serwery, które często docierają do tego, do którego strzelasz w jednym i tym samym pakiecie danych, za pośrednictwem serwera. Często prowadzi to do tego, że ja, jako gracz, umieram, zanim zdążę zareagować, a moje spojrzenie na samo spotkanie znacznie różni się od tego, jak faktycznie wygląda w "killcamie" z punktu widzenia przeciwnika. Dzieje się tak wyłącznie dlatego, że gra jest zbyt szybka, a szybkostrzelność zbyt duża, aby wolne i budżetowe serwery mogły za nią nadążyć.

Na dodatek grafika (o czym pisałem wcześniej) jest wyraźnie gorsza niż w Modern Warfare III Warzone, nie mówiąc już o dźwięku. Właśnie wtedy, gdy Raven w końcu dopięło swego/akustycznego w Modern Warfare III Warzone, Treyarch wrzucił nas z powrotem do 2019 roku i pejzażu dźwiękowego, który bez przesady jest całkowicie bezradny. Haniebne, oto co jest. To wielka szkoda, że największy na świecie wydawca gier w ogóle rozważa zezwolenie na wydanie takiego produktu.

To jest reklama:

Powiązane teksty

Call of Duty: Black Ops 6 Score

Call of Duty: Black Ops 6

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Treyarch powraca i dostarczył pełną jakości odsłonę długotrwałej serii, gry, która zaangażuje zarówno fanów kampanii, trybu wieloosobowego, jak i zombie.



Wczytywanie następnej zawartości