Polski
Gamereactor
wiadomości
Synced

Synced wprowadza wiele różnorodności do gatunku strzelanek

Rozmawialiśmy ze starszym menedżerem społeczności Joe Kingiem o Nanos, kiedy możemy spodziewać się gry Synced i wszystkich sposobów, w jakie ma to przynieść powiew świeżości strzelcom.

HQ

Niedawno rozmawialiśmy ze starszym menedżerem społeczności Joe Kingiem o Synced, nowej strzelance free-to-play z perspektywy trzeciej osoby od Next Studios i Level Infinite. Podczas gdy strzelanki free-to-play mogą wydawać się nasyconym gatunkiem, Synced wygląda na wyjście z tłumu z dużą różnorodnością rozgrywki.

Nano są dużą częścią tego, ponieważ mogą pozwolić na wiele różnych asyst w rozgrywce. "To dla nas duży cel, tak, ta towarzysząca rozgrywka, synchronizacja z Nano, a następnie używanie Nano do budowania na korzyściach, które zdobyłeś podczas biegów i PvP pasuje do Dead Sector, który jest naszym komponentem PvE i meczami PvP." King powiedział nam. "Znajdziesz ten Nano, zsynchronizuj się z nim, a następnie użyj umiejętności, które oferuje, aby pomóc ci po drodze."

Będziesz także balansować stałe wzmocnienia i te, które zbierasz w różnych biegach w Synced. "Jesteś w stanie zbudować swoją postać zarówno na stałe, w tradycyjnym sensie, do którego jesteśmy przyzwyczajeni, ale także w każdym biegu, w którym zbierasz substancję zwaną Radia. Wydajesz je na tych giełdach, aby kupić [mody], których możesz użyć w tym biegu, a każdy bieg jest inny. Możesz więc znaleźć kilka modów w jednym przebiegu, które dają ci przewagę nad kontrolą tłumu, a następnie są inne mody w następnym biegu, które robisz, które są bardziej skoncentrowane na twoim nano i pozwalają mu być silniejszym. Dużo się dzieje. Jesteśmy tym naprawdę podekscytowani."

Synced ma premierę tego lata, ale King mówi nam, że jest więcej szans na sprawdzenie gry. "Naszym kolejnym wielkim hitem jest Gamescom tego lata" - mówi.

Synced chce wkroczyć do dość nasyconej puli, ale wydaje się, że zespół pracujący nad nim robi wszystko, co w jego mocy, aby upewnić się, że nie zostanie utracony wśród tasowania. Sprawdź nasz pełny wywiad poniżej:

HQ

Powiązane teksty

0
SyncedScore

Synced

RECENZJA. Przez Alex Hopley

Jest wiele rzeczy, które można polubić w NExT Studios i nowej strzelance Level Infinite, ale czasami może się wydawać, że jest taka sama liczba wad.



Wczytywanie następnej zawartości