Prawdopodobnie w tym momencie zdajesz sobie z tego sprawę, ale ostatni Steam Next Fest roku jest obecnie w pełnym rozkwicie. Wśród znalezienia wielu mniejszych gier, których możesz nie znać, jest też kilka większych ryb do znalezienia i usmażenia, w tym kolejny projekt od twórcy Blasphemous The Game Kitchen.
Taktyczna skradankowa przygoda studia The Stone of Madness ma obecnie demo prezentowane na cyfrowym festiwalu, a jeśli chodzi o to, dlaczego powinieneś starać się je sprawdzić, jest to doskonały przedsmak tego, co nadejdzie, gdy tytuł zostanie w pełni uruchomiony pod koniec stycznia.
The Game Kitchen potwierdziło, że The Stone of Madness zadebiutuje na PC, PS5, Xbox Series i Nintendo Switch 28 stycznia 2025 roku, co możecie zobaczyć na własne oczy w poniższym zwiastunie.
Podczas naszego pobytu na targach Gamescom mieliśmy również okazję porozmawiać z The Game Kitchen na temat The Stone of Madness i dowiedzieć się więcej o niezwykłej fabule, która w rzeczywistości obejmie dwie kampanie. Główny projektant poziomów, Enrique Colinet, powiedział nam:
– Dobrze, więc będziesz zarządzał grupą pięciu więźniów, którzy są zamknięci w tym klasztorze w Hiszpanii w XVIII wieku. I dzieje się coś podejrzanego i dziwnego. Jest o tym cała fabuła. Będą też dwie kampanie. Jedna z nich skupia się na tym, co dzieje się w klasztorze, druga bardziej skupia się na próbie ucieczki. Są więc dwie bardzo różne trasy, które możecie obrać, dwie bardzo różne plany ucieczki. I to od Ciebie zależy, który z nich wybierzesz po ukończeniu prologu. Więc kiedy już wiesz, co się tam dzieje i znasz wszystkie postacie, decydujesz, jak postępować. To naprawdę fajne, ponieważ ludzie będą mieli zupełnie inne pierwsze wrażenia z gry".
Możesz zobaczyć cały wywiad poniżej, aby dowiedzieć się więcej o różnych postaciach oraz o tym, jak każda z nich wchodzi w interakcje i łączy się, aby ułatwić przemierzanie klasztoru.