Polski
Gamereactor
wiadomości
Smite 2

Titan Forge wyjaśnia swoją metodę wybierania, którzy bogowie Porażenia zostaną sprowadzeni do Smite 2 następny

Dyrektor ds. projektowania AJ Walker: "Możesz mieć moce Doktora Strange'a, aby zobaczyć 14 milionów różnych kombinacji w jakiej kolejności możesz się znaleźć, i znajdzie się jedna, która może być najlepsza dla wszystkich tych różnych zmiennych".

HQ

Smite 2 właśnie rozpoczął swój drugi weekend alfa, co oznacza, że gracze mogą po raz kolejny zanurzyć się w sequelu MOBA, aby zobaczyć, jak się kształtuje i stale ulepsza przed jego miękką premierą pod koniec lipca, kiedy serwery będą włączone 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W ten weekend alfa pojawią się dwaj kolejni bogowie, ponieważ zarówno Hades, jak i Sol zadebiutują w Smite 2. Mając na uwadze to, że w sequelu dostępna jest tylko kolekcja 130 bogów z Smite, usiedliśmy z dyrektorem ds. projektowania AJ Walkerem i producentem wykonawczym Alexem Cantatore, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Titan Forge wybiera bogów, których sprowadzić do Smite 2 w następnej kolejności.

"Jedną z rzeczy, która sprawia, że Smite, Smite, jest to, że ma bogów ze wszystkich mitów świata" – powiedział Cantatore. "Celowo staramy się więc sięgnąć do wielu różnych mitologii, kiedy tworzymy nawet ten wczesny skład, aby dać wam poczucie, że wszyscy bogowie walczą, mimo że wciąż mamy wielu bogów do umieszczenia w grze".

Walker podniósł i dodał: "Chodzi mi o to, że mógłbyś mieć moce Doktora Strange'a, aby zobaczyć 14 milionów różnych kombinacji w jakiej kolejności mógłbyś się znaleźć, i znalazłaby się jedna, która mogłaby być najlepsza dla wszystkich tych różnych zmiennych, ale nie sądzę, aby istniał jakikolwiek inny sposób, aby to rozgryźć, poza mocami na poziomie Marvel Cinematic Universe. Poświęcamy temu sporo wysiłku i uzyskaniu zamówienia, z którego jesteśmy całkiem zadowoleni. Spodziewamy się, że gracze będą zadowoleni z gry. Chodzi mi o to, że ostatni fragment to wyczucie, prawda? Chodzi mi o to, że wielu ludzi w studiu to fani Smite'a, gracze Smite, zanim jeszcze staliśmy się twórcami gier lub zanim zaczęliśmy tworzyć gry w wysokiej rozdzielczości. Jest więc wiele indywidualnej pasji społeczności związanej z wybieraniem tego zamówienia.

"Ale ogólnie rzecz biorąc, staramy się stworzyć coś, co możemy zrobić sprawnie i szybko, abyśmy mogli wprowadzić jak najwięcej bogów do Smite 2 i upewnić się, że wszyscy osiągną tę nową poprzeczkę jakości, jeśli chodzi o świetny wygląd i rozgrywkę oraz nową rozgrywkę, po prostu próbując się upewnić, że to zrobimy".

Mówiąc o zbliżającym się miękkim starcie, Cantatore wyjaśnił luźną terminologię otaczającą go w następujący sposób:

"Dlatego obecnie celujemy w serwery 24-7 w lipcu. Nie jesteśmy pewni, czy nazwiemy ją Alfa, czy Beta, ale będziecie mogli grać przez całą dobę, a gra będzie na tyle zaawansowana, że naszym zdaniem zapewni wam wystarczająco dużo zawartości, aby móc grać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

"Jesteśmy więc bardzo ostrożni w tym, jak nazywamy grę, ponieważ jeśli omyłkowo nazwiemy ją jedną rzeczą i nie będzie gotowa, społeczność nas nabije na szpikulec, i słusznie, prawda? Ponieważ wiemy, w jakim stanie jest gra, powinniśmy mówić o tym szczerze, gdy rozmawiamy ze społecznością.

Obejrzyjcie pełny wywiad z Titan Forge poniżej, aby dowiedzieć się więcej o rzekomych przyszłych bogach, o tym, jak Unreal Engine 5 pozwala zespołowi usprawnić prace rozwojowe oraz o planach e-sportowych na Smite 2.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości