Polski
Gamereactor
artykuły
Total War: Warhammer III

Total War: Warhammer III - Champions of Chaos: Czatowanie inspiracji i celów z Creative Assembly

Spotkaliśmy się z głównym projektantem gry strategicznej, aby dowiedzieć się więcej o najnowszej partii DLC.

HQ

Kilka tygodni temu, pośród szaleństwa, jakim był Gamescom, Creative Assembly wypuściło nową partię DLC do Total War: Warhammer III. Znany jako Champions of Chaos, ten dodatkowy dobrodziejstwo zawartości przyniósł nowych grywalnych legendarnych lordów, a także zestaw nowych mechanik i szereg nowych jednostek. Teraz, gdy to DLC jest już od jakiegoś czasu na wolności, mieliśmy okazję spotkać się z CA - szczególnie z głównym projektantem Seanem Macdonaldem - aby dowiedzieć się więcej o ich inspiracjach i celach związanych z Champions of Chaos.

Gamereactor: Czy Azazel czerpał inspirację ze starych rysunków Kodeksu, czy też tworzyłeś własne wizje o nim?

Macdonald: Nasze zespoły, które pracują nad grafiką postaci, zawsze czerpią inspirację z mnogości materiałów źródłowych, które Games Workshop stworzył przez lata. Głównymi źródłami inspiracji dla Azazela był jego model stołowy z dodatku Champions of Chaos 5, a także jego grafika z 6. edycji, jednak oba są dość starymi przedstawieniami i w rezultacie potrzebował trochę artystycznej aktualizacji, aby dopasować się do gry. Ogólnie rzecz biorąc, pozostaliśmy wierni jego oryginalnemu projektowi, ale naprawdę staraliśmy się podkreślić pewne humanoidalne cechy, mimo że byliśmy starożytnym Daemon Prince of Slaanesh.

Total War: Warhammer III
To jest reklama:

Ile w projekcie graficznym to CA, a ile GW?

Oczywiście czerpiemy inspirację z bogactwa fantastycznego materiału źródłowego, który został stworzony przez Games Workshop w ciągu ostatnich kilku dekad, ale wszystko, co zostało stworzone dla Total War: WARHAMMER, zostało zaprojektowane w studiu przez Creative Assembly. Nasze firmy mają fantastyczne relacje i często współpracują, aby zapewnić, że gra spełnia ich standardy, a także graczy.

Jakie zmiany należało wprowadzić, aby zaktualizować wojowników chaosu?

Warriors of Chaos to jedna z najbardziej kultowych ras z otoczenia, więc wiedzieliśmy, że musimy ponownie wprowadzić rasę w sposób, który pasował do ich niesławnej reputacji. Największą zmianą wprowadzoną do rasy i jej kolejnych frakcji jest to, że nie są już hordą i mogą teraz zamieszkiwać osady - umożliwiając budowę Ołtarzy Chaosu w mniejszych osadach i Czarnych Fortec w głównych osadach. Staraliśmy się również zwiększyć potencjał fabularny rasy poprzez nowe systemy Ulepszeń Warband i Prezentów Chaosu - oba pozwalają graczowi promować swoje najbardziej lojalne jednostki w szeregach Chaosu, a niektórym nawet przyznaje się demonicję!

To jest reklama:

Czy uważasz, że ta implementacja Warrior of Chaos jest bardziej zgodna z kodeksem, czyli bliższa wersji gry planszowej?

Zawsze szukamy oryginalnego materiału źródłowego, aby zapewnić inspirację dla naszego kierunku projektowania, ale wiedza o Warriors of Chaos miała największy wpływ na ich kierunek projektowania. Naprawdę chcieliśmy, aby gracze czuli się tak, jakby stopniowo budowali tę niepowstrzymaną falę północnych pasm wojennych, które jednoczą się pod jednym sztandarem w nadziei na utopienie świata w chaosie i wydaje się to bardzo tematyczne.

Czy równoważenie jednostek i unikalnych postaci było trudne? W tym momencie jest wiele do śledzenia...

Równoważenie jednostek i postaci jest zawsze wyzwaniem, gdy masz do czynienia z zawartością wartą ponad pół dekady. W grze mamy obecnie 86 legendarnych lordów, a także setki (czasem tysiące) zaklęć, jednostek, umiejętności, wierzchowców, przedmiotów itp., Więc balansowanie może być trudnym zadaniem, ponieważ staramy się, aby wszystkie działały zgodnie z przeznaczeniem. Na szczęście mamy niesamowity zespół QA, społeczność współpracy i oprogramowanie, które pomagają nam zidentyfikować wszelkie odległe problemy, co pozwala nam ustalać priorytety zmian potrzebnych do przyszłych poprawek.

Total War: Warhammer IIITotal War: Warhammer IIITotal War: Warhammer III

Kto jest twoim ulubionym Lordem w całej serii TWW?

Sigvald Wspaniały byłby prawdopodobnie moim ulubionym Lordem z serii. Uwielbiam pomysł tego próżnego wojownika z niemal niezrównanymi możliwościami walki w zwarciu, który idzie do walki z tarczą, która podwaja się jako lustro, oraz z orszakiem elitarnych ochroniarzy znanych jako Lustrzana Gwardia, którzy pozwalają mu wygrzewać się we własnej chwale w samym środku walki. Po ciemniejszej stronie rzeczy jest największym uosobieniem piękna na zewnątrz i gnije wewnątrz - idealny dla wielbicieli Chaosu!

Czy uważasz, że mechanika gry ewoluowała w pełnym zakresie?

Jako zespół zawsze szukamy nowych sposobów na ewolucję, innowacje i ogólnie ulepszanie treści, które pojawiły się wcześniej. Z każdą kolejną grą i DLC staraliśmy się być bardziej ambitni i to będzie nadal nasza filozofia. Tak więc nadal oczekuj nowych i ekscytujących rzeczy, które będą się rozwijać.

Jaki jest twój oczekiwany czas gry w kampanię Immortal Empires (IE) w normalnym trybie?

Może się to znacznie różnić w zależności od tego, jak utalentowany jest gracz, ale jestem na dobrej drodze, aby pokonać moją kampanię Kholek i zdobyć wszystkie osady w około 80-100 godzin.

Czy spodziewasz się, że ktoś pokona IE we wszystkich 23 wyścigach?

Potrzebowałbyś dużo czasu! Spodziewałbym się, że ktoś pokona krótkie i długie cele kampanii we wszystkich 23 wyścigach, ale wygranie zwycięstwa w kampanii dominacji ze wszystkimi 23 wyścigami to kolejny wyczyn i byłbym pod wrażeniem, gdyby im się to udało.

IE miały wiele zmian, czy uważasz, że teraz jest to bardziej sprawiedliwe?

Immortal Empires to ogromne przedsięwzięcie i jest najbardziej ambitną i wymagającą technicznie kampanią, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. W rezultacie dołączyliśmy tag beta, ponieważ wiemy, że będzie on miał pewne szorstkie krawędzie w dniu premiery ze względu na kolosalną ilość zawartości, ale będzie tylko lepiej, gdy zbierzemy opinie graczy i wprowadzimy niezbędne zmiany. Jeśli chodzi o uczciwość, wykonaliśmy wiele pracy, aby zapewnić, że starsze rasy są aktualne w porównaniu z ich odpowiednikami WARHAMMER III, zajęliśmy się kluczowymi exploitami i wykonaliśmy ogromną pracę, aby rozwiązać problemy z balansem. Planujemy wspierać tę ogromną grę przez wiele lat, więc zawsze będziemy szukać sposobów, w jakie możemy poprawić ogólne wrażenia.

Total War: Warhammer IIITotal War: Warhammer IIITotal War: Warhammer III

Który pół-sadysta ustawił suwaki scenariuszy końcowych na tak ekstremalną długość?

Naszą filozofią dla tego trybu piaskownicy było wzmocnienie pozycji agencji gracza, gdzie tylko możemy, więc suwaki scenariuszy końcowych mają ogromną ilość dostosowań, aby umożliwić graczom robienie tego, co chcą, gdzie chcą i kiedy chcą. Jak już powiedzieliśmy, ramy tego trybu tylko ułatwią nam dodawanie nowych odmian tych scenariuszy w przyszłości.

Wielkie podziękowania dla Macdonalda i Creative Assembly za rozmowę z nami. Już dziś możecie sprawdzić w grze DLC Champions of Chaos do Gry Total War: Warhammer III.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości