Polski
Gamereactor
artykuły
Need for Speed Unbound

Wygrywanie dużych lub przegrywanie wszystkiego: Rozmawiamy o Need for Speed Unbound z Criterion Games

Spotkaliśmy się z dyrektorem kreatywnym Kieranem Crimminsem, aby dowiedzieć się więcej o nadchodzącym wyścigu zręcznościowym.

HQ

W ciągu zaledwie pięciu krótkich tygodni nadszedł czas, aby studio stojące za Burnout i Need for Speed: Hot Pursuit wypuściło kolejną odsłonę ukochanej, długo działającej super-popularnej serii wyścigowej EA, a biorąc pod uwagę, że wciąż nie wiemy zbyt wiele o grze, w Gamereactor skorzystaliśmy z okazji, aby po prostu zadzwonić do studia za pośrednictwem Zoom, aby zapytać dyrektora kreatywnego Criterion, Kierana Crimminsa, o kilka ciekawych pytania dotyczące Unbound.

HQ

Gamereactor: Opowiedz nam trochę więcej o Need for Speed Unbound?

Crimmins: To jest to, co my w Criterion uważamy za tak bliskie pełnoprawnej fantazji o wyścigach ulicznych, jak możesz dziś uzyskać w formie gry, i chcemy, abyś jako gracz doświadczył swoich najbardziej wewnętrznych fantazji o wyścigach ulicznych z grą przesiąkniętą osobowością. Tutaj będziesz mógł obstawiać duże, wygrywać duże, ale stracić wszystko, z czym walczyłeś i zeskrobałeś razem. Stawka jest tak duża, jak wybierzesz, a dla tych, którzy się odważą, wszystko może być zagrożone - przez cały czas. Zdecydowaliśmy się skupić na osobowości i podkreślaniu własnego charakteru i stylu, co oznacza, że istnieje mnóstwo sposobów, w jakie jako gracz możesz stworzyć własny samochód z własnym wyglądem i właściwościami jezdnymi.

To jest reklama:

Trochę jak Need for Speed: Underground?

Oczywiście, absolutnie. Jest to nowa gra, która stoi na własnych nogach, ale nie sądzę, że rozwinęlibyśmy ją tak, jak to zrobiliśmy, gdyby nie Need for Speed: Underground, która jest jedną z moich ulubionych gier wszechczasów. Zainspirowało nas Metro i chociaż kultura wyścigów ulicznych zmieniła się w ciągu ostatnich 20 lat, myślę, że bardzo dobrze ukształtowaliśmy kulturę i DNA Undergroundu istnieje, absolutnie.

Jak doszedłeś do oryginalnej mieszanki obiektów z kreskówek, cel-shadingu i fotorealizmu?

Wszystko zaczęło się od oczyszczenia ściany w biurze, którą następnie wypełniliśmy setkami zdjęć zbudowanych tramwajów, graffiti, sztuki ulicznej, murali i wszystkiego pomiędzy, a gdy nasze pierwsze boisko wzrosło, zaczęliśmy mieszać te obiekty coraz bardziej, aby stworzyć wizualne wrażenia, które zasadniczo nie przypominają żadnej innej gry z serii Need for Speed. Zainspirowało nas również Need for Speed: Underground, które jak na swoje czasy miało absolutnie niesamowitą estetykę i udało nam się dostrzec to, co gorące i fajne w świecie wyścigów ulicznych w swoim czasie. Dzisiaj, jak powiedziałem, wszystko się zmieniło i to, co kiedyś było Fast and the Furious na początku 2000 roku, jest teraz czymś zupełnie innym, haha, ale myślę, że znaleźliśmy styl, który częściowo pasuje do naszej rozgrywki, ale także czuje się dobrze po jeździe. Zabawnym aspektem rysunkowych obiektów sztuki ulicznej i winiet, które zmieszaliśmy z fotorealistycznymi samochodami i samym miastem, jest to, że zaczęliśmy wdrażać bardzo mało tego, a im więcej włożyliśmy, tym lepiej wszystko wyglądało i tym lepiej się bawiło. Myślę, że zaskoczyło to wielu z nas w zespole, a wiele prac nad grą działa właśnie w ten sposób, że możesz to przetestować i spróbować swoich sił. Bądź wrażliwy na sam proces.

To jest reklama:
Need for Speed Unbound
Need for Speed UnboundNeed for Speed UnboundNeed for Speed Unbound

Biorąc pod uwagę, że postacie są "kreskówkami", czy kiedykolwiek myślałeś o stworzeniu miasta w tym samym stylu?

Nie, jedną rzeczą, z którą byliśmy całkowicie zgodni i bardzo pewni od samego początku, było to, że Need for Speed musi zawierać iluzję prawdziwego świata i że wszystkie wspaniałe samochody, które uwzględniliśmy, muszą wyglądać jak prawdziwe samochody, naprawdę. To dla nas Need for Speed.

Unbound to "otwarty świat", jeśli dobrze zrozumiałem?

Absolutnie! Świat gry jest duży i całkowicie otwarty, lub początkowo jego części są zablokowane, ale zajmuje to tylko marną godzinę, a ty jako gracz masz dostęp do całego świata gry. Mamy również zupełnie nowy rodzaj struktury gry w tym tytule w porównaniu do wszystkich innych gier Need for Speed, nowa historia z silnymi, niezapomnianymi postaciami, cyklem dziennym i twoimi wyborami jako gracza będą miały znaczenie. Postaw na siebie, podejmij ryzyko, wygraj dużo lub przegraj wszystko. W konfiguracji jest dynamika, której moim zdaniem brakowało serii gier w ostatnim czasie.

Pracujesz oczywiście z Frostbite, ale czy fizyka samochodu i jazda są nowe, czy zaadaptowane z Heat?

Zbudowaliśmy Unbound with Frostbite z zupełnie nową fizyką samochodu, a tym samym zupełnie nowymi wrażeniami z jazdy. W rzeczywistości zaczęliśmy od stworzenia najbardziej realistycznie dokładnego i fizycznie szczegółowego systemu zachowania samochodu, jaki EA kiedykolwiek stworzyło, a następnie dodaliśmy różne systemy wspomagające, aby znaleźć właściwą równowagę między wagą, prędkością i płynnym, łatwym do manewrowania uczuciem w samochodach. Chcemy, aby była łatwa do zdobycia, ale trudna do opanowania, jak każda naprawdę dobra zręcznościowa gra wyścigowa.

Dziękujemy Criterion i Crimmins za rozmowę z nami. Need for Speed Unbound zadebiutuje na PC, PS5 i konsolach Xbox Series 2 grudnia 2022 roku. Koniecznie obejrzyjcie zwiastun poniżej.

HQ

Powiązane teksty

0
Need for Speed UnboundScore

Need for Speed Unbound

RECENZJA. Przez Petter Hegevall

Czy Criterion zrobiło wystarczająco dużo, aby uratować długotrwałą serię wyścigową, czy też ta ma już za sobą swój najlepszy okres?



Wczytywanie następnej zawartości