Podczas gdy Life is Strange: Double Exposure została uznana przez Square Enix za komercyjną porażkę, gra została ogólnie dobrze przyjęta przez krytyków, co wydaje się być również odzwierciedlone w liczbie nagród.
Niedawno tytuł zdobył nagrodę Social Impact na Game Developers Choice Awards, a po masowych zwolnieniach, które wstrząsnęły deweloperem Deck Nine Games w ciągu ostatnich kilku lat, nikt z zespołu nie był obecny, aby wyjść na scenę i odebrać trofeum.
Jak podaje Kotaku, była projektantka narracji Deck Nine Elizabeth Ballou zabrała głos w rozmowie z BlueSky, aby to potwierdzić, stwierdzając: "To dobrze, że nikt nie był tam, aby przyjąć nagrodę GDCA, którą wygrało Double Exposure, ponieważ wszyscy zostaliśmy zwolnieni lol. Wielu z nas jest na GDC, ale nie wiedzieliśmy nawet, że zostaliśmy nominowani, więc nikt nie był przygotowany na przyjęcie czegokolwiek.
Life is Strange: Double Exposure był jednym z niewielu zwycięzców podczas ceremonii wręczenia nagród, ponieważ Balatro, Astro Bot i Black Myth: Wukong okazali się największymi zwycięzcami i zabrali do domu większość trofeów.
Czy grałeś w Double Exposure i co o tym myślisz?