Polski
Gamereactor
wiadomości
Silent Hill 2 Remake

Oryginalny reżyser Silent Hill 2 uważa, że remake poprawia jego grę w jednym kluczowym obszarze

Nowa, umieszczona nad ramieniem kamera ulepsza Silent Hill 2, uważa Masashi Tsuboyama.

HQ

Silent Hill 2 ukaże się jutro, 8 października, na PS5 i PC. I pomimo wczesnej krytyki i wątpliwości dotyczących Bloober Team, studia wynajętego przez Konami do stworzenia remake'u, pierwsze recenzje były znacznie lepsze niż oczekiwano.

W rzeczywistości, z 87 punktami na Metacritic, jest już jedną z lepiej ocenianych gier roku. Ta nowa wersja gry z 2001 roku ucieszyła również reżysera oryginału, Masashiego Tsuboyamę (obecnie pracującego nad Good-Feel).

"Myślę, że wartością remake'u jest to, że nowe pokolenie może w niego zagrać. Jako twórca bardzo się z tego cieszę. To już 23 lata! Nawet jeśli nie znasz oryginału, możesz po prostu cieszyć się remakiem takim, jaki jest" – napisał na Twitterze.

Oryginalny reżyser Silent Hill 2 uważa, że kamera jest teraz znacznie lepsza

"To, czy jest to dobre, czy złe, nie ma wpływu na oryginał", kontynuuje Tsuboyama w nieco zagmatwanym wątku, w którym najwyraźniej krytykuje Konami za skupienie się na "4K, fotorealizmie, dodatkowym nakryciu głowy", które, jak mówi, "są przeciętne", nie robiąc jednocześnie "wystarczająco dużo, aby przekazać atrakcyjność dzieła pokoleniu, które nie zna Silent Hill".

Jednak bardzo podobają mu się zmiany wprowadzone przez Bloober Team, w szczególności kamera, która jego zdaniem "wprowadza dużą zmianę w rozgrywce".

"Szczerze mówiąc, nie jestem zadowolony z grywalnej kamery sprzed 23 lat. Głębokość i kąt były ograniczone przez obciążenie przetwarzania. Był to ciągły proces ciężkiej pracy, który nie został nagrodzony. Ale to była granica".

"Widok zza ramienia zdecydowanie dodaje poczucia realizmu. Innymi słowy, sprawia, że mam ochotę spróbować zagrać w jeszcze bardziej wciągający remake Silent Hill 2!! "

Silent Hill 2 Remake

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości