Polski
Gamereactor
artykuły
Smite 2

Titan Forge ma na celu uczynienie Smite 2 bardziej dostępnym dla nowych graczy

Usiedliśmy z Titan Forge, aby dowiedzieć się, jak powstaje sequel gry akcji MOBA, aby pomóc nowym graczom dołączyć do zabawy.

HQ

Trzecioosobowa gra MOBA Smite działa już od ponad 10 lat, co oznacza, że istnieje duża pula doświadczonych graczy, którzy mogą utrudnić nowym graczom rozpoczęcie gry. Podczas naszego wywiadu na imprezie zapowiadającej Smite 2 w Arlington, dyrektor generalny i dyrektor kreatywny Travis Brown przyznał, że obecny system nie działa zbyt dobrze, aby wdrażać nowych graczy. Za pomocą Smite 2 programista Titan Forge Games zamierza to zmienić.

HQ

"Kiedy zaczynasz grać w Smite, zakładasz, że jesteś przeciętnym graczem. A jeśli jesteś przeciętnym graczem, to grasz w pary z przeciętnymi zawodnikami, którzy grają już od jakiegoś czasu i przegrasz wiele z pierwszych kilku meczów" – powiedział mi Brown podczas naszego wywiadu. "Nasz nowy system dobierania graczy będzie bardziej skupiał się na rzeczach, zaczynając od tego, że jesteś nowym graczem, jesteś na zero, jak się rozwijasz?" "

Będzie to obejmować pomoc nowym graczom w wyborze roli, która im odpowiada. Nowy system dobierania graczy będzie skupiał się na różnych umiejętnościach w różnych rolach, aby zapewnić lepsze dobieranie graczy. "Weźmie się pod uwagę fakt, że jestem naprawdę dobrym graczem wspierającym lub naprawdę dobrym graczem solo. Jeśli jednak umieścisz mnie na środkowej alei, będę do bani."

To jest reklama:

Ponadto programiści wprowadzają bardziej automatyczne opcje ulepszania bogów w Smite 2. "Upewniamy się, że automatyczne kompilacje są dostępne, ale także umożliwiamy dostosowanie automatycznych kompilacji. Oznacza to, że oboje możecie skorzystać z wcześniej ustalonego planu, ale jeśli chcecie zrezygnować z tego planu, ponieważ gra zmieniła się tak jak MOBA, postać, o której myślałeś, że będzie silna, w rzeczywistości nie jest silna, możesz z tego zrezygnować, a następnie zacząć tworzyć bardziej spersonalizowaną konfigurację. Brown i producent wykonawczy Alex Cantatore wyjaśnili, że ich celem jest"Wszystkie systemy są bardziej przystępne, więc kiedy jesteś gotowy, aby się z nimi zaangażować, nauczyłeś się wystarczająco dużo o grze i sposobie, w jaki ci przedstawiliśmy rzeczy, w pewnym sensie nauczyłeś się wystarczająco dużo rzeczy, aby zacząć dokonywać tych wyborów, gdy jesteś gotowy do ich dokonania."

Smite 2

Aby ułatwić pracę nowym graczom, ulepszają również automatyczne zdobywanie poziomów w Smite 2. Cantatore wyjaśnił, że "w dziewięciu przypadkach na dziesięć będziesz rozwijać swoje umiejętności w tej samej kolejności, co określony bóg. Zawsze chcę najpierw podnieść poziom mojej drugiej umiejętności na Ymir, a potem chcę podnieść poziom mojej trzeciej umiejętności. Tak więc w przypadku 90% graczy, w 90% przypadków, mogliśmy po prostu ustawić to tak, aby działało automatycznie ". W ten sposób nowi gracze mogą " zobaczyć, jakie umiejętności powinny być rozwijane w jakiej kolejności i nauczyć się tego, i nie muszą się martwić o naciśnięcie przycisku". Cantatore kontynuował: "Nie musisz się martwić o tę część głębi, gdy jesteś nowy, Ale możesz zacząć się tym martwić, kiedy ma to dla ciebie znaczenie."

To jest reklama:

Mimo że automatyczne poziomowanie jest już dostępne w Smite, twórcy zauważyli, że nowy Unreal Engine 5 pozwala im znacznie go ulepszyć. Obecny system automatycznego poziomowania prawie zawsze przeznacza więcej punktów na ulepszanie odblokowanych umiejętności. "Teraz, gdy osiągniesz poziom 3, zawsze dodasz drugi punkt do tej samej umiejętności. Ale wiele postaci chce mieć po jednej w każdej umiejętności na poziomie 3, a to jest coś, czego stary poziom automatyczny tak naprawdę nie mógł zrobić" – wyjaśnili Brown i Cantatore. "To po prostu ze względu na całe dziedzictwo gry, które tam jest. Budujemy więc nowy system od podstaw". W ten sposób, w zależności od z góry ustalonego stylu gry, który nowi gracze mogą wybrać na początku każdego meczu, system "określi dokładnie, jakie ataki automatyczne są dla was odpowiednie, a my możemy to robić aż do 20. poziomu. Więc teraz możemy to naprawdę udoskonalić, aby nie było to dziwne ani dziwne dla żadnej postaci."

Smite 2Smite 2
Smite 2Smite 2

Decyzja o położeniu większego nacisku na wdrażanie nowych graczy jest często sprzeczna z obsługą doświadczonych graczy lub graczy e-sportowych w Smite. "Codziennie o tym dyskutujemy. Jeśli posłuchamy tylko naszego profesjonalnego gracza Discorda, stworzymy grę, w którą pokochają grać, ale nikt inny nie będzie chciał się w nią angażować, ponieważ jest to po prostu zbyt trudne" – wyjaśnił Brown. "Wciąż toczę debaty na temat systemu automatycznego budowania: czy chcę zadawać trafienia krytyczne, czy chcę być wytrzymałym gościem? [Dla nowych graczy] to mogą być wszystkie decyzje, które chcesz podjąć. Jeśli chodzi o innych graczy, mogą chcieć być prowadzeni do zadawania większych obrażeń lub nie umierania tak często."

Według Browna "starają się znaleźć najlepsze rozwiązanie, które uszczęśliwi jak najwięcej osób, zachowując jednocześnie nienaruszony rdzeń gry". Jest to również jedno z wyzwań w rozwoju, które programiści z wielką pasją robią, aby zrobić to dobrze. "Od pierwszego dnia byłem naprawdę zaangażowany w upewnianie się, że naprawdę skutecznie wdrażamy graczy" – powiedział Brown. "W ciągu 10 lat opracowaliśmy wiele rzeczy i metodologii, aby upewnić się, że umiejętności są wystarczająco szybkie i szybkie, aby można je było dobrze wykorzystać w akcji i w krótkim odstępie czasu. Nie chcemy jednak braku możliwości kontrowania, jeśli jesteście trochę wolniejsi lub nie macie tak szybkiego czasu reakcji"
.
Ulepszone wdrażanie nowych graczy to coś, nad czym deweloperzy będą pracować w nadchodzących miesiącach. "To, co mamy dzisiaj, nie ma jeszcze żadnej z tych funkcji w grze, ale to jest nasz cel na najbliższe sześć miesięcy. Dodać wszystkie funkcje, które są niezbędne, aby pomóc nowym graczom wejść do Smite."

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości