Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Dispatch

Dispatch Zapowiedź: Menedżerowie też mogą być bohaterami

Czy zawsze marzyłeś o tym, aby poprowadzić własną armię superbohaterów? Cóż, Joel testuje swoje skrzydła jako lider awaryjny w Dispatch...

HQ

To właśnie na The Game Awards 2024 zobaczyliśmy pierwsze obrazy z Dispatch. W tamtym czasie tak naprawdę nie poświęciłem czasu na rozgryzienie, co to jest, ale po prostu powiedziałem: "to ładnie wygląda - zapamiętajmy to". Ponieważ wygląda bardzo dobrze, nawet jeśli sceny, których doświadczasz poza ekranem komputera (który jest twoim głównym miejscem pracy w grze), są mniej lub bardziej interaktywnymi przerywnikami filmowymi z wyborami dialogowymi. Ale to naprawdę działa, gdy ogólna jakość jest tak wysoka, prawie niebotyczna.

Dispatch

Po pierwsze, jest niesamowicie stylowy, a styl graficzny jest przewrotnie atrakcyjny - jak skrzyżowanie Pixara i Into the Spider-Verse. Są też aktorzy głosowi, którzy dźwigają tę grę na swoich barkach. Kiedy 75% wszystkich interakcji odbywa się za pośrednictwem radiotelefonu, głosy muszą być na miejscu - i są tutaj. Istnieje znakomita lista aktorów, którzy użyczają swoich głosów Dispatch, z Aaronem Paulem (Breaking Bad) grającym główną rolę Roberta Robertsona/Mecha Mana. Jest też Jeffrey Wright, którego widzieliśmy w serii Last of Us, oraz Matthew Mercer i Laura Bailey, którzy są jednymi z największych graczy w branży. JackSepticEye, YouTuber, również pojawia się i podkłada głos Punch-Upowi, który jest jednym z bohaterów, który jest częścią siły, którą musisz dowodzić.

To nie jest zwykła gra o superbohaterach, przynajmniej nie na początku. Grając tylko w pierwszy rozdział, nie wiem, jak historia potoczy się później, ale to, co spędzasz w pierwszej części gry, to upewnienie się, że właściwi bohaterowie są we właściwym miejscu we właściwym czasie. Na komputerze, przy którym pracujesz, widzisz mapę części miasta, a gdy ktoś dzwoni i potrzebuje pomocy, musisz dopasować sytuację do odpowiedniego bohatera. Na przykład mały chłopiec, który musi zostać uratowany z wysokiego drzewa, potrzebuje bohatera, który jest wysportowany, ale nie przeraża go w drodze w dół. Inne misje wymagają więcej inteligencji, podczas gdy niektóre wymagają kogoś szybkiego, kto szybko dotrze na miejsce i wykona zadanie w biegu.

To jest reklama:
DispatchDispatch

Ponadto, w miarę odnoszenia sukcesów w misjach, rozwijasz zdolności heroicznej profesji. Ponadto z biegiem czasu odkryjesz, że niektórzy z nich są bardziej kompatybilni z innymi bohaterami lub że inni bardziej nadają się na przywódców. Istnieje wiele kombinacji i synergii do odkrycia i nie wszystkie są pozytywne, ale są to raczej skutki uboczne po nieprawidłowym leczeniu.

W odcinku, w którym grałem, mamy Invisigal - bohaterkę, która potrafi stać się niewidzialną (o dziwo), Malevolę, który jest demonem z "Down Under", Punch-Up, który jest bardzo niskim, ale charyzmatycznym siłaczem oraz Sonar - nietoperza w garniturze o wielkim intelekcie, który jak wilkołak może w każdej chwili zmienić się w nietoperzowego potwora. Jest też Golem, Coupé, Flambae i Prism – między innymi pan o gorącym temperamencie, który dosłownie płonie i kobieta, która zakrzywia wokół siebie światło i rzeczywistość jak pryzmat. To barwna grupa wielkich osobowości, które nieustannie mówią Ci, co myślą o Twojej pracy. Ale ponieważ są częścią twojego zespołu i jest to twój pierwszy dzień w pracy, nie jest to drużyna A. Właściwie to też nie jest drużyna B... to "zespół Z", za który odpowiadasz.

Dispatch
To jest reklama:

Jestem ciekawa. Chcę wiedzieć, co jeszcze Dispatch zamierza zaoferować, ponieważ trudno mi uwierzyć, że nie siedzą na asie lub dwóch w kolorze ze spandeksu. Jeśli faktycznie jest to gra, w której jedyną rozgrywką jest przekazywanie bohaterów przed ekranem komputera, byłbym zarówno zaskoczony, jak i przerażony. Jasne, ta część to działa, ale trudno mi sobie wyobrazić, że jest to zabawne przez 10-15 godzin. Zobaczymy, co z tego wyjdzie - ale jedno jest pewne, Dispatch jest przepiękny i dobrze zagrany.

Kiedy zostanie wydana, nie wiemy jeszcze, ale jedyne, co się mówi, to to, że planowana jest premiera w 2025 roku na PC i konsole. Na pewno rozproszone informacje, ale będziemy musieli z tym żyć, czekając z niecierpliwością na to, co w końcu ma do zaoferowania AdHoc Studio.

Dispatch

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości