Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Tiny Tina's Wonderlands

Tiny Tina's Wonderlands - ostatnie spojrzenie przed premierą

Zagraliśmy w rozdział nadchodzącej strzelanki tuż przed jej premierą.

HQ

Jestem jedną z tych osób, które wierzą, że zakładając, że Gearbox nie zrobi niczego katastrofalnego w podstawowej grze Borderlands, może tworzyć nowe tytuły z serii, jak im się podoba, a granie w nie będzie niezmiennie przyjemne. Pętla polegająca na zmiataniu z ziemi absurdalnie obezwładnionej broni palnej, aby pompować szalone liczby obrażeń w unikalnych i głupich bossów, to system, który pozwala zanurzyć się w niezliczone godziny od czasu debiutu oryginalnej gry ponad dekadę temu. Tiny Tina's Wonderlands jest interesującym i pouczającym studium przypadku pod tym względem, ponieważ ta gra jest podobna, ale także inna w wielu miejscach, co stało się oczywiste po godzinach spędzonych na graniu w ramach niedawnej możliwości podglądu.

HQ

Przede wszystkim chciałbym wyjaśnić, że tożsamość Borderlands pozostaje widoczna w tym tytule. Strzelanie wydaje się być wysokiej jakości, płynne i podobne do tego, co zostało dostarczone w Borderlands 3; system plądrowania, zawierający nowe bronie, takie jak w pełni automatyczne kusze i zmodyfikowanych producentów, z którymi można się uporać (tj. Dahlia zamiast Dahl lub Blackprowder zamiast Jakobs), jest zasadniczo znajomy; a ogólny humorystyczny ton serii jest po raz kolejny ważnym punktem. Ale ponieważ jest to tytuł, który wydaje się dzielić wiele inspiracji z rozszerzenia Tiny Tina's Assault on Dragon Keep z Borderlands 2, rozgrywka toczy się w świecie fantasy, a wraz z nim pojawiają się wszelkiego rodzaju nowi sojusznicy, wrogowie, lokalizacje, typy klas, a nawet mechanika rozgrywki.

Mam na myśli to, że masz broń, unikalne klasy o różnych umiejętnościach (o których za chwilę opowiem), tarcze i systemy punktów umiejętności, aby budować wszelkiego rodzaju skomplikowane postacie: zwykłe tropy tego, co składa się na Borderlands. Tiny Tina's Wonderlands opiera się na tym, wprowadzając magiczne zdolności, które pasują do twoich konstrukcji, w miejscu, w którym zwykle byłyby granaty i granaty mody. Zasadniczo oznacza to, że nie są niczym więcej niż kolejnym sposobem na przeżuwanie wszystkiego, co stanie ci na drodze, i dają graczowi kolejny przycisk do naciśnięcia, aby wyzwolić niszczycielski atak lub pomóc w uczynieniu cię bardziej zabójczym i skutecznym wojownikiem.

To jest reklama:

Magia jest ciekawym dodatkiem do gry, ale z tego, co widziałem, nie jest też bardzo ważna. Rozgrywka w strzelankę Borderlands jest nadal głównym aspektem, magia jest raczej dodatkową porcją, która pomaga połączyć fantastyczny charakter samej gry. Obejmuje to kilka innych obszarów, takich jak proces dostosowywania, który obejmuje teraz broń do walki w zwarciu (siekiery, miecze, maczugi), a nawet pierścienie, które możesz umieścić na każdej ręce, aby zapewnić swojej postaci kilka innych pomniejszych bonusów w podobnym duchu. Na przykład mogą podnieść zdrowie o 2%, a prędkość ruchu o 3%. Wszystkie są nowymi dodatkami do gry, które mniej przypominają funkcję charakterystyczną dla Wonderlands, a bardziej zwiastun tego, jak będzie wyglądać przyszłość dostosowywania Borderlands w przyszłych grach.

Tiny Tina's WonderlandsTiny Tina's Wonderlands
Tiny Tina's WonderlandsTiny Tina's Wonderlands

Do pewnego stopnia jest to podobny przypadek z typami klas, przynajmniej tymi, które udało mi się przetestować. Graveborn jest typową postacią typu towarzysz, co oznacza, że ​​ma szereg umiejętności, które czynią go bardziej zabójczym wojownikiem (takie jak szereg ulepszeń wampirycznych kradnących życie), ale jest w dużej mierze identyfikowany przez pływającą, przypominającą czaszkę istotę Demi-Lich i atakuje wrogów na kółkach. Dodaj do tego Stabbomancer, który, jak sama nazwa wskazuje, w przeważającej części opiera się na dźganiu ludzi. Ta postać może rzucić gigantyczny, wirujący sztylet widmowy, aby ciąć wrogów, lub zamiast tego może faworyzować umiejętność ukrywania się, która zapewni, że wszelkie obrażenia wylądowane przez Stabbomancera będą trafieniem krytycznym, aczkolwiek za nieco mniej obrażeń niż zwykłe trafienie krytyczne. Dla kogoś, kto ma bezbożną ilość godzin w Borderlands 2 i kawał czasu w Borderlands 3, trudno przeoczyć podobieństwa, które Graveborn i Stabbomancer mają odpowiednio z FL4K i Zer0.

To jest reklama:

Chociaż istnieją również podobieństwa z samymi wrogami (na przykład Wiwerny są wyraźnie inspirowane przez Rakków), istnieje grupa nowych wrogów, w tym rekiny lądowe Hammerheads i różne rodzaje Goblinów. Możesz powiedzieć, że Gearbox usunęło wszelkie pozostałe ograniczenia dotyczące tego, jakie potworności mogą wnieść do świata Borderlands, a w Tiny Tina's Wonderlands możesz spodziewać się wszelkiego rodzaju nowych wyzwań.

Tiny Tina's Wonderlands

Nie mogę mówić o świecie, innych klasach postaci ani o tym, jak reszta fabuły zmieni teraz tę opinię, ale jeśli jesteś fanem głównych gier Borderlands, to Tiny Tina's Wonderlands kształtuje się na być kolejną zabawną strzelanką, pełną zawiłego rozwoju postaci i fascynującej rozgrywki, i z tego powodu nie mogę się doczekać premiery.

HQ
Tiny Tina's WonderlandsTiny Tina's WonderlandsTiny Tina's Wonderlands

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości