Podnosząca na duchu gra w dekorację rytmiczną Nom Nom: Cozy Forest Café sprawia wrażenie, jakby Animal Crossing spotykało Cooking Mama
"Było wiele "różowych gier", które zostały nazwane, gier, które bardziej sprzedają dziewczynom i myślę, że każde dziecko je lubi".
W Delta Force: Hawk Ops "najważniejsze jest zbudowanie systemu operatorskiego"
TiMi o zrestartowanej taktycznej strzelance: "staramy się przedstawić wam duży, niebezpieczny, nieprzewidywalny świat, aby gracze grali jako operator specjalny".
Neon Blood to uderzająca gra RPG retro-noir inspirowana Blade Runnerem i Octopath Traveler
Spotkaliśmy się z całym zespołem ChaoticBrain Studios na IndieDevDay.
Path of Exile 2: "Wilk jest oczywiście czymś, w co wielu ludzi wyobraża sobie, że druid może chcieć się zamienić"
Oto więcej o tym, jak Grinding Gear równoważą i tak już złożony system klas z dodatkowym zwrotem zmiennokształtności.
Tworząc portale w Nightingale gracze mogli "przejść całą drogę z królestwa do królestwa"
Spotkaliśmy się z Aaryn Flynn, aby dowiedzieć się więcej o idei "Jedwabnego Szlaku", bossach i rzemiośle w obiecującym survivalowym RPG w piaskownicy.
Obejrzyj dzisiejszy mecz Szwecja - Hiszpania kobiet odtworzony w EA Sports FC 24
A także niedzielny mecz Atlético Madryt z Realem Madryt, podczas którego będziemy transmitować dwa pierwsze mecze inauguracyjne z "nową FIFA" na PS5.
To już oficjalne: Massive Entertainment buduje zespół, który poprowadzi rozwój The Division 3
Ubisoft ogłasza projekt i że Julian Gerighty został mianowany producentem wykonawczym, a tym samym nadzorcą wszystkich rzeczy The Division.
Hotel Barcelona ujawniony jako gra "2.5D Slasher Film Parodic Action"
SWERY65's White Owls rozwija pomysł SUDA51 w postaci platformówki akcji opartej na pętli, która zostanie wydana w 2024 roku.
Celowo tajemnicza narracja Blasphemous II, "przestrzeń do zastanawiania się"
Rozmawialiśmy z twórcami zaraz po udanej premierze mrocznej lore metroidvanii i dowiedzieliśmy się więcej o jej fabule i planach studia.
Możesz zmienić się w Godzillę God-xylotl w nowym roguelike z dwoma drążkami AK-xolotl
Oto znacznie więcej o właśnie wydanej strzelance 2D pełnej akcji.
Tales from Candleforth łączy "zagadki typu escape room z narracją folkowego horroru"
Niezależny tytuł Under the Bed Games chce być pierwszym z serii i ukaże się w nadchodzącym upiornym sezonie.
Bliższe spojrzenie na właśnie wprowadzony Samsung Odyssey Neo G9
Dowiedzieliśmy się więcej o właśnie wydanym 57-calowym monitorze dual-4K, a także o OLED G9 z obsługą Gaming Hub i nowszym Ark.
W Song of Nunu: a LoL Story "możesz przytulić yeti"
Przeprowadzamy wywiad z Nunu i Willumpem, aby dowiedzieć się wielu innych rzeczy o ich nadchodzącej przygodzie, która ukaże się na konsoli Nintendo i PC 1 listopada.
Takashi Tezuka: Projekt poziomu pióra i kwadratowego papieru w Mario Wonder? "Już tego nie robimy!"
Legendarny producent porównuje również nowe możliwości do tych oferowanych przez Mario Makera i zastanawia się nad ewolucją gatunku od lat 80-tych.
Little Nightmares 3 Wrażenia: Niewielka, ale superogromna niespodzianka Bandai Namco na Gamescomie
Widzieliśmy fragment rozgrywki pre-alpha wraz z komentarzem deweloperów. Uwaga spoiler: potrzeba dwóch, aby odtworzyć trzeci wpis.
Tak, będą "linki i tajemnice" łączące Little Nightmares 3 z LN 1&2
Dowiadujemy się więcej o tym, dlaczego LN3 nie przeszedł na "obowiązkową kooperację", taką jak It Takes Two, ale nadal oferuje przepustkę znajomego.
"You'll feel parkour" w Assassin's Creed Mirage z kamizelką haptyczną OWO, więcej pakietów gier zostanie ujawnionych wkrótce
Wrażenia peryferyjne w końcu są wysyłane i pojawią się nowe projekty skórek.
Dlaczego Siri nie rozpoznaje "mów znajomym i wejdź" w Powrocie do Morii?
Dowiadujemy się więcej o "historii Pierścieni" opowiedzianej po raz pierwszy w Czwartej Erze, 70 lat po tym, jak Sauron został ponownie pokonany, a Pierścień zniszczony w ogniu Góry Zagłady.
W Blue Protocol "zręczni gracze będą w zasadzie w stanie uniknąć 90-100% obrażeń"
Dowiadujemy się więcej o statusie nadchodzącego anime RPG i jego celowo mylącej historii.
Praktyczne wrażenia z Super Mario Bros. Wonder na Nintendo Switch
Oczekiwany powrót Nintendo do precyzyjnej platformówki 2D był długo oczekiwany, ale teraz mogę powiedzieć, że to dużo, dużo więcej niż na pierwszy rzut oka.
Blasphemous II
Pokutnik ma teraz więcej broni i umiejętności, aby zbadać surowy labirynt pełen potworów i ciemności. Czy to zbyt duża grywalna pokuta?
El Ranchito: "Zabiliśmy Nocnego Króla!"
Rozmawiamy z ekspertami od efektów wizualnych o wszystkich efektach wizualnych, w tym o tym, co nadejdzie w przyszłości.
Więcej o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości gier Aeterna
Rozmawiamy z dyrektorem generalnym Aeternum, Hugo Gómezem, o najnowszych i nadchodzących treściach dla Noctis, zbliżającym się Summum i przyszłym Lucisie.
7 wskazówek, jak przygotować się i cieszyć się wizytą w Super Nintendo World
Nasi korespondenci dotarli do mini Nintendo Theme Park w Universal Studios Hollywood, ale prawie im się nie udało, więc oto ich doświadczenie i kilka rad.
Zarzut MercurySteam przeciwko pracy zdalnej: "Jesteśmy zwierzętami społecznymi"
Enric Álvarez podsumował swój panel Gamelab podczas naszego wywiadu, wyjaśniając wartość dodaną, jaką deweloperzy i wykonawcy uzyskują dzięki postawieniu na fizyczną pracę zespołową, gdy trudniej niż kiedykolwiek zachęcić pracowników.
Project Iron będzie miał "silną grafikę, opowiadanie historii i akcję"
Rozmawialiśmy z reżyserem Enricem Álvarezem o nowej grze, jej niespodziankach i technologii.
007 IOI "wygląda bardzo fajnie", Project Fantasy "nie potwierdzono" jako ekskluzywne dla Xbox
Rozmawiamy z częścią zespołu technicznego studia o lodowcu i jego cechach wyróżniających.
W Saltsea Chronicles "możesz wrócić do dokonanego wyboru, a następnie obrać nieco inną ścieżkę"
"Pokój pisarzy był zbiorowy. Nie tylko ja pisałem tę historię, w pewnym momencie było nas sześciu i pochodzimy z różnych światów".
Samsung Gaming Hub: Mamy ponad 3000 dostępnych gier
Rozmawiamy z Patrickiem Horne o usuwaniu urządzeń HDMI, podłączaniu kontrolerów USB lub umieszczaniu grafiki przesyłanej strumieniowo o niższej rozdzielczości na pięknych panelach 8K.
Sloyd o sztucznej inteligencji kradnącej pracę artystów 3D: "Myślę, że to bardziej jak umożliwienie ludziom robienia więcej"
Rozmawiamy z dyrektorem generalnym Andreasem Edesbergiem o zasobach 3D, naruszaniu praw autorskich, karmieniu modelu i sztucznej inteligencji dla niezależnych twórców.
MercurySteam o zakończeniu Metroid Dread i "tym" Samus: "Byliśmy głodni, Nintendo było otwarte"
"Chaotyczny rozwój nie kończy się na jednej z najlepszych gier w serii", odpowiada Enric Álvarez na twierdzenia o turbulencjach w projekcie.
Sandsoft Games o prowadzeniu zróżnicowanego studia w Arabii Saudyjskiej
Z National Games and Esports Strategy, "jest, o ile rozumiem, jedynym krajem na świecie, który ma gry wideo jako część strategii narodowej"
Fani Europa Universalis "chcą czegoś nowego, ale lubią to, co mają"
Paradox Tinto to należące do wydawcy studio Europa, a Sonia Linares dzieli się więcej informacjami na temat sposobu działania i treści, które dostarczają fanom strategii.
Pikmin 4 Przewodnik po byciu najlepszym harcerzem w Korpusie Ratunkowym
Przewodnik po strategii, który pomoże Ci w pełni wykorzystać wszystkie ulepszenia systemu gry i pokonać nowe wyzwania dzięki zwinności i filozofii Dandori.
Rennsport "Zbudowany z myślą o symulacji", 60 000 czekało na wyścig wieloosobowy
Rozmawiamy z Competition Company o trwającej zamkniętej becie: "zobaczymy" na razie o tradycyjnej karierze dla pojedynczego gracza.
Tom Henderson dzieli się specyfikacjami i oknem wydania PS5 Pro
Przeciekający chce, aby wszyscy fani PlayStation odwiedzili jego nową stronę internetową...
Frank and Drake ukazuje się dzisiaj jako "podwójna narracja" "z 8,000+ rotoskopowanymi klatkami"
Rozmawiamy z zespołem Appnormals w Gamelab, aby dowiedzieć się wszystkiego o przygodzie inspirowanej Frankensteinem i Draculą.
Więcej o tym, jak zmiennokształtna i zmienna pogoda Throne & Liberty zmieniają się w gry MMORPG
Rozmawiamy z NCsoft i Amazon Games o dwóch zmieniających się aspektach, które mogą wykraczać poza samą grę.
GetsuFumaDen: Undying Moon: najlepszy przewodnik po tym, jak stać się najlepszym w klanie
Zapraszam do klanu. Bądź gotowy na śmierć... i nauczyć się grać w mroczną i twardą grę roguelite Konami.
Tekst: David Caballero and Sergio Figueroa Opublikowano 18 Lipca 2023
Czy Pikmin Bloom świętuje Pikmin 4? "To bardzo tajna sytuacja!"
Donut Pikmin, Skateboard Pikmin lub Mushroom Challenge przybywają do gry mobilnej, podczas gdy Olimar & Co. przygotowują się do lądowania na Nintendo Switch.
Projektor do gier Epson EH-TW6250
Epson stawia na stole (lub wiszący pod sufitem) projektor "4K", który ma zapewnić dobrą wydajność w grach i rozrywce za rozsądną cenę.
Wszystko, co musisz wiedzieć o lore i rozgrywce w Lords of the Fallen
Rozmawiamy o strukturze świata, dark fantasy, dużych i małych wrogach oraz grafice i wydajności z Saúlem Gascónem z Hexworks na Gamelab Barcelona.
Takashi Iizuka o Sonic Superstars: "Naoto Ōshima jest tym, co sprawiło, że ten projekt zadziałał"
Oficer kreatywny docenia oryginalnego projektanta Sonic the Hedgehog i wyjaśnia, w jaki sposób był zaangażowany od samego początku i że stworzył zupełnie nową postać.
Epic Games: "przyjęcie silnika Unreal Engine 5 idzie świetnie; Transformacja trwa latami"
Dyrektor ds. inżynierii graficznej Juan Cañada opowiada nam więcej o tym, jak Lumen i Nanite sprawiają, że gry wyglądają ładniej, a deweloperzy są szczęśliwsi.
Oto pierwsze szczegóły dotyczące następnego projektu Petera Molyneux w 22cans
Tak, Peter Molyneux po raz kolejny drażni nas nowym, szalonym innowacyjnym pomysłem, ale w najbardziej skromny i humorystyczny sposób: "każda część mnie chce ci o tym powiedzieć, ale to byłoby głupie".
Gracze "mają więcej sprawczości w Oxenfree 2" i "nie muszą grać w pierwszą grę"
Rozmawialiśmy z Bryantem Cannonem i Adamem Hinesem z Night School Studios, aby dowiedzieć się więcej o sequelu creepier, który Netflix ma zamiar wydać w 30 językach od dnia 1.
Thomas Andrén o tym, jak prowadzić studio Massive tworzące technologie i gry w Ubisofcie
Czy Przebiśnieg pomoże tworzyć filmy? Czy Massive będzie współpracować z większą liczbą obiektów Disneya w przyszłości? Rozmawialiśmy z dyrektorem zarządzającym studia w Los Angeles.
Ed Boon: Zakończenie trybu fabularnego Mortal Kombat 1 "jest po prostu szalone!"
Rozmawialiśmy z MK ko-kreatorem na stoisku Warner Bros. Games na SGF Play Days i dokuczał fanom na temat tego, co nadejdzie z nową historią osadzoną w nowym uniwersum.
Będąc potentatem szpitalnym w kosmosie, Galacticare "poszerza twoje horyzonty co do tego, co możesz zrobić ze swoimi pacjentami i swoimi chorobami"
Zrobiliśmy bardzo ekskluzywne pierwsze spojrzenie na szalony symulator Brightrock Games podczas Summer Game Fest Play Days i porozmawialiśmy z jego dyrektorem kreatywnym.
Bluźnierczy 2: "Zdajemy sobie sprawę, że gracze nie byli zadowoleni z kontroli w pierwszej grze"
Rozmawiamy z The Game Kitchen o płynniejszej rozgrywce, głębszej historii, grafice i nowym systemie broni.
Strona: 1 2 3 4 5